logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان به موج رسا خبرداد

بهسازی راه‌های روستایی دارای 20 خانوار در استان زنجان

بهسازی-راه‌های-روستایی-دارای-20-خانوار-در-استان-زنجان
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهسازی راه‌های روستایی دارای 20 خانوار به بالا در استان زنجان از سوی اداره کل راهداری استان انجام می‌شود.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بهسازی راه‌های روستایی و فرعی در استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان است که هر ساله برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهسازی این راه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث و بهسازی و بزرگ راه‌ها و راه‌های اصلی توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، یادآور شد: چهاربانده کردن جاده بیجار و سلطانیه - همدان و خدابنده و جاده طارم برعهده راه و شهرسازی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در زمینه حل مشکلات نقاط پر حادثه فعالیت کرده و نسبت به روکش آسفالت، بهسازی و راه سازی جاده روستایی اقدام می‌کند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از بهسازی راه روستاهایی که دارای 20 خانوار به بالا هستند، خبر داد و افزود: چندین پروژه از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان امسال اجرایی می‌شود.

یوسفی کمبود اعتبارات را از دلایل کندی اجرای پروژه‌های راه استان عنوان کرد و گفت: با اختصاص اعتبار لازم این پروژه‌ها در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر