logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

چهره تزویر جهان خواران در دوران دفاع مقدس کنار زده شد

چهره-تزویر-جهان-خواران-در-دوران-دفاع-مقدس-کنار-زده-شد-
امام جمعه ابهر گفت: ما در جنگ، پرده از چهره تزوير جهان‌خواران كنار زده و در جنگ، دوستان و دشمن را شناختیم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی، اظهارداشت: مربیان و اساتید باید جوان‌ها و نوجوان‌ها را فرزند خود دانسته و  تلاش کنند این عزیزان را با دین و ارزش‌ها ، آشنا کرده و در مقابل تهاجم فرهنگی آنها را بیمه کنند.

وی ادامه داد: امروزه بزرگترین خیانت، خیانت کردن به دین و فطرت جوانها است و لذا بصیرت افزایی در مورد دین، انقلاب  ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی از وظایف معلمان و اساتید است.
خطیب جمعه ابهر در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: دوران دفاع مقدس بركت‌هاى الهى برای نظام اسلامی داشت.
امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد:‌ از بركت‌های دوران دفاع مقدس در همه صحنه‌ها بهره جسته‌ايم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ايم، ما مظلوميت خويش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ايم، ما در جنگ، پرده از چهره تزوير جهان‌خواران كنار زده و در جنگ، دوستان و دشمن را شناختیم.
حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه ما در جنگ به اين نتيجه رسيدیم كه بايد روى پاى خودمان بايستيم، افزود: ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شكسته و ريشه‌هاى انقلاب پر بار اسلامى‌مان را محكم كرديم.
وی گفت: ما در جنگ حس برادرى و وطن دوستى را در نهاد يكايك مردمان بارور كرديم و به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان داديم كه عليه تمامى قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها ساليان سال مى‌توان مبارزه كرد.
خطیب جمعه ابهر با اشاره به اینکه جنگ ما كمك به افغانستان را به‌دنبال داشت و جنگ ما فتح فلسطين را رقم زد، گفت: جنگ ما موجب شد كه تمامى سردمداران نظام‌هاى فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت كنند.
امام جمعه ابهر تصریح کرد: جنگ ما بيدارى پاكستان و هندوستان را به‌دنبال داشت و تنها در جنگ بود كه صنايع نظامى ما از رشد آن چنانى برخوردار شد.
حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: استمرار روح اسلام انقلابى در پرتو جنگ تحقق يافت که همه اين‌ها از بركت خون‌هاى پاك شهداى عزيز هشت سال نبرد بود، همه اين‌ها از تلاش مادران و پدران و مردم عزيز ايران در ده سال مبارزه با آمريكا و غرب و شوروى و شرق نشأت گرفت.
وی گفت: جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنى نيست چرا که جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ايمان و رذالت بود و اين جنگ از آدم تا ختم زندگى وجود دارد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر