logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد؛

برگزاری عصر شعر "ما مقتدریم" به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

برگزاری-عصر-شعر-"ما-مقتدریم"-به-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-در-زنجان-
مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: عصر شعر "ما مقتدریم" به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

منصور کلامی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: عصر شعر "ما مقتدریم" به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با محوریت هشت سال دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع مقدس و اربعین حسینی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این عصر شعر روز یکشنبه چهارم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 16 در سالن شهید ابوالفضل نوری جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود.
این مسئول بیان داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان با فرهنگ شعرخوانی با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی از اهداف برگزاری این عصر شعر است.
مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان بیان داشت: تولید آثار پرمحتوا، غنی و فاخر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار است که نقش شعرا و نویسندگان در این زمینه بر جسته است.
کلامی فرد بیان داشت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور 50 تن از شاعران و علاقمندان (یک سوم گنجایش سالن ) در سالن همایش جهاد دانشگاهی واقع در میدان شورا (اراضی) برگزار می‌شود .
وی ادامه داد: در این مراسم تعداد 10 شاعر فرهیخته آثار خود را در موضوعات دفاع مقدس ، اربعین حسینی و نقش بانوان در دوران دفاع مقدس قرائت خواهند کرد . 
این مسئول گفت: در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه زنجان در موضوع دفاع مقدس و یکی از مدرسین دانشگاه در موضوع نقش هنر و ادبیات در دوران دفاع مقدس و تاثیر دفاع مقدس بر هنر و ادبیات کشور سخنرانی خواهند کرد . 
گفتنی است: سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در 10 رشته هنری در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) نجان فعالیت می‌کند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر