logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مسئولان زنجانی؛

زنگ شکوفه‌ها در مدارس زنجان نواخته شد

زنگ-شکوفه‌ها-در-مدارس-زنجان-نواخته-شد
همزمان با سراسر کشور امروز زنگ شکوفه‌ها در مدارس زنجان به صدا در آمد و دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس حضور یافتند.

به گزارش موج رسا; "حسن مظفری"، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم به صدا در آمدن زنگ شکوفه‌ها در مدرسه شاهد ریحانه زنجان، اظهار داشت: امسال کلاس اولی‌های استان زنجان به صورت 100 درصدی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 22 هزار دانش‌آموز کلاس اولی تحصیل می‌کنند، افزود: تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی استان رشد مطلوبی را نسبت به سال گذشته داشته است.

این مسئول با اشاره به کسب موفقیت‌های بیشمار از سوی دانش‌آموزان زنجانی، بیان داشت: کسب سه رتبه تک رقمی در کنکور امسال نشان از فعالیت‌های موثر در این زمینه است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تربیت همواره از آموزش مهمتر بوده و باید نسبت به تربیت نسل جدید جامعه همت بیشتری به کارگیری شود.

مظفری با بیان اینکه در آموزش مجازی بیشترین زمان به مباحث آموزشی اختصاص می‌یابد، افزود: مسائل تربیتی نباید مورد غفلت قرار گیرد و باید دانش‌آموزان با مهارت‌های مختلف اجتماعی، تعاملات و ارتباط گیری با همسن و سالان آشنا شوند.

وی با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس روستایی از چند روز گذشته، یادآور شد: مدارس شهری نیز از آبان ماه و به صورت تدریجی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: امسال همه کلاس‌های درس با حضور معلمان برگزار می‌شود و هیچ کلاس درس بدون معلمی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از بازنشسته شدن یک هزار معلم زنجانی خبرداد و گفت: با وجود این در تامین معلم برای سال تحصیلی جدید مشکلی وجود نخواهد داشت.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر