logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

استاندار جدید زنجان باید قدم‌های بلندی برای اشتغال و توسعه استان بردارد/ از مدیر ارشد استان کار و مدیریت می‌خواهیم

استاندار-جدید-زنجان-باید-قدم‌های-بلندی-برای-اشتغال-و-توسعه-استان-بردارد-از-مدیر-ارشد-استان-کار-و-مدیریت-می‌خواهیم
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اولویت‌هایی که استاندار آینده زنجان باید به آن توجه کند، گفت: استاندار بعدی زنجان باید قدم‌های بلندی برای توسعه استان و معیشت مردم بردارد.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص ویژگی‌هایی که استاندار جدید زنجان باید داشته باشد، اظهار کرد: این را باید بگویم که بنده در خصوص معیارها نظر می‌دهم و در اینکه چه کسی انتخاب شود دخالت نمی‌کنم چرا که دولت استاندار را تعیین می‌کند اما در قدم اول استاندار جدید زنجان باید فردی توانمند بوده و اولویت‌های امروز استان و جامعه را بداند و بشناسد.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان باید توان کار و مدیریت را داشته باشد، ابراز کرد: استاندار باید همراه با دولت سیزدهم و کابینه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: ما احساس می‌کنیم که زنجان نیروهای خوبی دارد و اولویت نیز بومی باشد، بهتر خواهد بود. اگر فرد منتخب از خود زنجان باشد چه بهتر اما اگر از زنجانیهای خارج از استان باشد نیز بهتر است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در انتخاب استاندار زنجان مهم شخص(بومی یا غیربومی) نیست، گفت: مهم معیارهاست یعنی فرد باید بتواند قدم‌های بلندی در رابطه با اولویت‌های جامعه و توسعه استان، معیشت مردم، اشتغال و مسائل مهم و اولویت دار استان بردارد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر