logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۳۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

اجرای 8 پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان

اجرای-8-پروژه-بزرگ-رفع-نقاط-حادثه-خیز-در-استان-زنجان
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هشت پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان در حال اجرا است که به زودی به اتمام می‌رسند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هر سه سال  نقاط حادثه خیز شناسایی می‌شوند که شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان به سال 96 بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه هشت پروژه در زمینه رفع نقاط حادثه خیز در دست اجرا است، افزود:  نقطه حادثه خیز نورین – زرین‌آباد، پل مرسون و پل جمال‌زاده در شهرستان خرم‌دره جزو این هشت پروژه محسوب می‌شوند.

این مسئول از شناسایی 99 نقطه حادثه خیز در سال 97 خبرداد و گفت: از این تعداد 47 نقطه پر تصادف و مابقی عادی بود.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: برای شناسایی نقاط حادثه خیز جدید آمار تصادفات جاده‌های استان بررسی و این نقاط با نظرات کارشناسی انتخاب و نسبت به رفع مشکل آنها اقدام می‌شود.

یوسفی ادامه داد: پس از بررسی کارشناسی نقاط حادثه خیز صورت وضعیت به مرکز برای تصویب ارسال می‌شود که در صورت نهایی شدن منابع لازم برای حل مشکل این نقاط اختصاص می‌یابد.

وی بیان داشت: نقاط پر تصادف راه‌های روستایی استان نیز شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنها با اختصاص بودجه لازم اقدام می‌شود اگر چه گاهی محدودیت‌های مالی در این زمینه وجود دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر