logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۳۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان در گفت وگو با موج رسا:

حوزه‌های علمیه سال تحصیلی جدید را مجازی آغاز کردند

حوزه‌های-علمیه-سال-تحصیلی-جدید-را-مجازی-آغاز-کردند
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه سال تحصیلی جدید را مجازی آغاز کردند گفت: در حال حاضر 80 درصد اساتید حوزه‌های علمیه استان زنجان واکسینه شده‌اند.

زینب صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان زنجان از شهریورماه سال جاری و به شیوه مجازی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در صورت اتمام واکسیناسیون اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه امکان برگزاری حضوری کلاس‌های درس محقق می‌شود، افزود: در حال حاضر 80 درصد اساتید حوزه‌های علمیه استان واکسینه شده‌اند.

این مسئول از ادامه واکسیناسیون طلاب حوزه‌های علمیه خبرداد و گفت: در صورت ارائه مجوز از سوی ستاد کرونا کلاس‌های مدرسه به صورت حضوری ادامه می‌یابد.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه در صورت بازگشایی حوزه‌های علمیه، حضور در کلاس‌های درس ترکیبی است، افزود: در اینصورت بخشی از کلاس‌ها به صورت حضوری و بخشی در قالب سامانه مدرس برگزار می‌شود.

صالحی تصریح کرد: نتایج ثبت‌نام ورودی‌های جدید اعلام شده است اما تکمیل ورودی‌های جدید یک مهر ماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در اکثر مراکز آموزشی ورودی‌های جدید تکمیل شده است، گفت: در حال حاضر یک هزار طلبه در استان زنجان در حال تحصیل هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر