logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۳۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبرداد

تجلیل از یک هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت فردا در استان زنجان

تجلیل-از-یک-هزار-پیشکسوت-جهاد-و-مقاومت-فردا-در-استان-زنجان
معاون پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: از بیش از یک هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت فردا در استان زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

حمید دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهادت و شهادت هشت سال دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور فردار در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم فردا سه شنبه از ساعت 8 صبح در زنجان آغاز می‌شود، ادامه داد: این مراسم در سالن همایش شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به تجلیل یک هزار پیشکسوت جهاد و شهادت در مراسم فردا در استان زنجان خبرداد و گفت: 250 نفر از شهرستان زنجان در این مراسم تجلیل می‌شوند.

معاون پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: این مراسم در سراسر کشور برگزار شده و شهرستان‌های استان هم به منظور تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت این برنامه را به صورت همزمان برگزار می‌کنند.

دهقانی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت ادامه داشته و در طول این هفته در مساجد، ادارات و سازمان‌های مختلف این مراسم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس از 12 هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت استان زنجان طی روزهای آینده در مراسم‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: سخنران مراسم ویژه زنجان، آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بوده و به صورت کشوری نیز آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور سخنرانی می‌کنند که مراسم استان زنجان در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر