logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۳۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان زنجان برگزار می‌شود

مسابقات-قرآن-کریم-ویژه-جامعه-کار-و-تلاش-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان زنجان در نیمه اول آذر سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری اظهار داشت: قاریان و حافظان قرآن کریم، نقش برجسته‌ای در ترویج آموزه‌ها و دستورات قرآنی دارند.

وی، اُنس با قرآن کریم را درمانگر بسیاری از مشکلات دانست و افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با آغوش باز از فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه مناسبت‌های قرآنی در جامعه بزرگ کارگری، استقبال کرده و آماده هرگونه مساعدت در این زمینه است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، عبرت‌آموزی و بهره‌مندی از آموزه‌های قرآن کریم را مهم ارزیابی و تصریح کرد: چون قرآن کریم دربرگیرنده سرگذشت و تاریخ پیشینیان است، انسان می‌تواند با تدبر در آیات آن راه سعادت و رستگاری را از گمراهی تشخیص داده و به سوی کمال واقعی و حقیقت وجودی خویش، رهنمون شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان زنجان گفت: مسابقات در 5 رشته قرائت، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم برگزار می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: مسابقات استانی در نیمه اول آذر سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 10 مهر می‌توانند مدارک خود را به امور فرهنگی اداره کل ارسال کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر