logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۳۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

افزایش ساعت کاری 3 مرکز واکسیناسیون زنجان تا ساعت 24 شب

افزایش-ساعت-کاری-3-مرکز-واکسیناسیون-زنجان-تا-ساعت-24-شب
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: به منظور خدمات رسانی به مردم شهر زنجان، فعالیت سه مرکز واکسیناسیون تا ساعت 24 در نظر گرفته شده است.

محمدرضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 41 مرکز و پایگاه برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان زنجان فعال است که بسیاری از این مراکز در طول روز تا ساعت 19 خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم فهیم زنجان ساعت فعالیت سه پایگاه واکسیناسیون در زنجان افزایش یافته است تا خدمات رسانی به نحو مطلوبی انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت مرکز شماره 2 پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان واقع در جاده گاوازنگ بالاتر از بیمارستان آیت‌الله موسوی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 شب خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: همچنین فعالیت مرکز شماره 3 واکسیناسیون سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان نیز واقع در خیابان اول شهرک کارمندان تا ساعت 24 خواهد بود.

صائینی بیان داشت: ساعت فعالیت مرکز شماره 5 سالن ورزشی پیام مخابرات زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن، روبروی فرماندهی نیروی انتظامی نیز تا ساعت 19 بود که به ساعت 24 تغییر یافت.

وی با بیان اینکه شهر زنجان همچنان در قرمز کرونایی است، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای گذر از وضعیت قرمز ضروری است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر روند بیماری کرونا در زنجان کاهشی است اما همچنان نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ادامه این روند هستیم.

صائینی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی ویروس کرونا قرار دارند، افزود: مابقی شهرستان‌ها نیز وضعیت زرد را تجربه می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر