logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۳۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد

کلنگ زنی پروژه 224 واحدی ایثارگران زنجان در هفته دفاع مقدس

کلنگ-زنی-پروژه-224-واحدی-ایثارگران-زنجان-در-هفته-دفاع-مقدس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: کلنگ زنی پروژه 224 واحدی ایثارگران و اتمام طرح ساماندهی برخی از مزارهای شهدا به ویژه عمید آباد سفلی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس به سمت مزار شهدای گمنام در گاوازنگ زنجان خبرداد و گفت: در صورت مناسب بودن شرایط، برنامه رکابی زنی هئیت دوچرخه سواری و ایثارگران از مزار تا مزار برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در برنامه تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان زنجان، گفت: این برنامه با حضور مسئولان استان زنجان و کشوری به صورت سراسری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی خط هشتم با اداره کل امور کتابخانه‌های استان زنجان، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با سراسر کشور در اول مهر ماه و قرائت پیام مقام معظم رهبری در این مراسم از برنامه‌های هفته دفاع مقدس زنجان است.

کاظمی با بیان اینکه به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان طرح نهضت دیدار در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود، افزود: تبلیغات محیطی و نصب بنر، برگزاری اجلاسیه سراسری پیام آوران ایثار به صورت وبینار، برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس، اماکن و محل‌های اقامه نماز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس زنجان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پایش والدین شهدا و جانبازان، مشارکت در یادواره شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، مشارکت در برنامه عکس و شعر "ما مقتدریم" در چهارم مهر ماه از برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به رونمایی از کتاب شهد شهود با عنوان خاطرات شهید جواد بیات،گفت: تعویض پرچم‌های مزار شهدای شهری و روستایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بازدید از موزه شهدا، کلنگ زنی پروژه 224 واحدی ایثارگران و اتمام طرح ساماندهی برخی از مزارهای شهدا به ویژه عمید آباد سفلی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: هماهنگی برای اجرای میدان گروه سرود نغمه‌های عاشورایی، به صدا در آوردن زنگ ایثار، تعویض تابلوهای تصاویر شهدا و بازنویسی سنگ مزار شهدا به عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر