logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۳۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

تنها 5 موکب استان زنجان در اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند

تنها-5-موکب-استان-زنجان-در-اربعین-حسینی-به-عراق-اعزام-می‌شوند
مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، امسال تنها 5 موکب از استان زنجان عازم عراق می‌شوند.

محمد امیرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 26 موکب برای اعزام به عراق و حضور در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برای خدمات رسانی به زائران اربعین در استان زنجان درخواست خود را ارائه داده و مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قرار بود 24 موکب در کشور عراق نسبت به خدمات رسانی به زائران فعالیت کنند، افزود: 2 موکب نیز برای مسیر عبور زائران ایرانی اعلام آمادگی کرده بودند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و اعمال محدودیت در سهمیه‌ها و هوایی شدن اعزام‌ها، تنها 5 موکب از استان زنجان به عراق اعزام می‌شوند.

مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان یادآور شد: این موکب‌ها به نمایندگی از موکبداران استان زنجان با حضور 100 نفر به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

امیرخانی با بیان اینکه موکب‌های استان زنجان طبق روال در زمینه‌های خدمات اسکان، پذیرایی و تغذیه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: موکب‌ها اجازه حمل تجهیزات را نداشته و با همکاری و مشارکت موکب‌های عراقی خدمات رسانی می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر