logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۳۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دوخطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد

دوخطه-کردن-راه‌آهن-زنجان-–-قزوین-تا-پایان-سال-جاری-به-اتمام-می‌رسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ادامه مسیر دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین به طول 38 کیلومتر در حال انجام است، گفت: این مسیر در محدوده استان زنجان طی ماه‌های آینده و قبل از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین در مجموع به طول 144 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه 106 کیلومتر از این مسیر در مرداد سال جاری افتتاح شد، خاطرنشان کرد: 38 کیلومتر از این مسیر باقی مانده است.

سلطانی با بیان اینکه ادامه مسیر دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین در حال انجام است، افزود: این مسیر طی ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بخشی از این مسیر در محدوده استان زنجان و بخش دیگر در محدوده استان قزوین است که ساخت مسیر در محدوده استان زنجان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بخشی که مربوط به استان زنجان است در حال انجام بوده و ساخت آن تا قبل از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش موج رسا؛ پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین از سال ۸۲ در دستور کار قرار گرفته که ۱۰۶ کیلومتر آن در 7 مرداد سال جاری به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس‌جمهور وقت و جمعی از مسئولان استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این پروژه، زمان سفر از زنجان به تهران را یک ساعت، کوتاه‌تر و ظرفیت انتقال بار را 2 برابر می‌کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر