logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۳۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

استاندار جدید زنجان باید دارای روحیه انقلابی و مدیری توانمند باشد

استاندار-جدید-زنجان-باید-دارای-روحیه-انقلابی-و-مدیری-توانمند-باشد
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید زنجان باید ذهن توسعه‎‌ای داشته و از ظرفیت‌های در حوزه‌های مختلف برای توسعه استان استفاده کند.

البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق شاخصه‌های اعلام شده از سوی دولت و با توجه به شرایط استان زنجان باید استانداری انتخاب شود که به وضعیت استان زنجان اشرافیت داشته و با جریانات و گروه‌ها در راستای توسعه محور بودن استان همگام باشد.

وی با بیان اینکه استاندار جدید باید صبغه اجرایی مطلوبی داشته و با ساختار اداری آشنا بوده و بتواند ارتباط استان را با مرکز به خوبی تنظیم کند، افزود: استاندار باید دارای روحیه انقلابی‌گری بوده و از ظرفیت‌های  بی‌نظیر زنجان برای توسعه استفاده کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه دوران گذشته امروز استان بیشتر نیازمند مدیر کارآمد است تا بتواند با داشتن سابقه اجرایی قابل قبول معضلات و مشکلات استان را حل کرده و ارتباط مطلوبی با دولت داشته باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از همه گروه‌ها و فعالین در حوزه‌های مختلف خواست برای انتخاب استانداری اندیشمند، با اخلاق و درستکار همراه مجمع نمایندگان استان زنجان بوده و فردی با صبغه اجرایی و مدیریتی و توانمندی فرد را معرفی کنند.

حسینی با بیان اینکه بومی بودن همواره به عنوان یکی از شاخصه‌ها مطرح می‌شود، افزود: از دیدگاه من فردی که ذهن توسعه‎‌ای داشته و در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، خدمات، اقتصاد و ظرفیت نیروی انسانی استان تجزیه و تجلیل داشته و بتواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند، بومی باشد یا غیربومی فرقی ندارد.

وی گفت: ضروری است مجموعه نیروهای درون استان و سایر شخصیت‌ها با استاندار جدید همگرا شوند تا ضعف‌های گذشته در راستای عدم توسعه استان جبران شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر