logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۳۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون کمیته امداد امام خمینی(ه) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در زنجان برگزار می‌شود

پویش-تامین-مایحتاج-تحصیلی-دانش‌آموزان-تحت-پوشش-کمیته-امداد-در-زنجان-برگزار-می‌شود
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از برگزاری پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد از 20 شهریور تا 11 مهر در سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با عنوان «شور عاطفه‌ها» از 20 شهریور تا 11 مهر سال جاری در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 6500 دانش‌آموز در سطح استان زنجان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، خاطرنشان کرد: این پویش هرساله در آستانه بازگشایی مدارس با عنوان جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شد که امسال به دلیل مصادف شدن با ماه صفر با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها از 20 شهریور تا 11 مهر به‌صورت غیرحضوری ادامه دارد، یادآور شد: 3 روز در تاریخ‌های 24 ، 25 و 26 شهریور به‌صورت نمادین برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه این پویش در 24 شهریور به‌صورت مجازی از طریق شبکه شاد اجرا می‌شود، گفت: در روز 25 شهریور نیز به‌صورت نمادین در معابر و خیابان‌های اصلی تمام شهرها و همچنین بیش از 140 مرکز نیکوکاری در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پویش به‌صورت از مردم به مردم بوده و با حفظ عزت و احترام جامعه هدف در همان محل جمع‌آوری‌شده طبق بانک اطلاعاتی موجود، توزیع می‌شود افزود: این پویش در روز جمعه (26 شهریور) نیز در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه به دلیل غیرحضوری بودن آموزش، اولویت بر تهیه گوشی و تبلت هوشمند از محل کمک‌های مردمی و خیرین جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از تحصیل در فضای مجازی است، اظهار کرد: تاکنون 1500 تبلت، تهیه شده و هم‌اکنون نیز 1400 دانش‌آموز در سطح استان نیاز به تامین تبلت و گوشی هوشمند جهت استفاده از تحصیل در فضای مجازی هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تبلت و گوشی هوشمند، نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان نیز از این محل، تامین می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص روش‌های کمک و مشارکت مردم و خیرین در پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان گفت: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید بر کمک و مشارکت به‌صورت غیرحضوری است.

وی ابراز کرد: نیکوکاران علاوه بر مراجعه به مراکز نیکوکاری در سطح استان می‌توانند از طریق شماره کارت 0420-5003-9979-6037 و یا کد دستوری #024*1*8877* و یا تلفن گویای 33116 و انتخاب گزینه شماره 3 در این پویش، مشارکت داشته باشند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر