logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرم‌دره در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

خدمت‌رسانی قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی در شهرستان خرم‌دره

خدمت‌رسانی-قرارگاه-عملیاتی-طرح-شهید-سلیمانی-در-شهرستان-خرم‌دره
فرماندار خرم‌دره گفت: قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی در شهرستان خرم‌دره فعال بوده و در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کند.

حجت محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 50 درصد گروه‌های هدف در شهرستان خرم‌دره واکسینه شده‌اند.

وی از کاهش تعداد فوتی‌های کرونا در شهرستان خرم‌دره در پیک خبرداد و گفت: میزان بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان‌ها نیز از ثبات نسبی برخوردار بوده و افزایشی نیست.

این مسئول بیان داشت: هنوز شهرستان خرم‌دره از مرحله پیک خارج نشده است اما شرایط بهتری حاکم است و از شدت بیماری کاسته شده است.

فرماندار خرم‌دره از اختصاص 2 مرکز برای تزریق واکسن به مردم شهرستان خرم‌دره خبرداد و گفت: روزانه یک هزار نفر در این دو مرکز واکسینه می‌شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت تزریق واکسن به دو هزار نفر در این شهرستان وجود دارد که در صورت افزایش استقبال این موضوع محقق می‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی در شهرستان خرم‌دره، یادآور شد: در بحث بیماریابی، انجام تست سریع و حضور در مراکز واکسیناسیون با بسیج همکاری مطلوبی انجام و جلسات هماهنگی به صورت منظم برگزار می‌شود.

این مسئول برضرورت تشویق مردم برای تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: در برخی مناطق استقبال از واکسن کمتر است که باید با اطلاع رسانی مطلوب این افراد را برای واکسیناسیون تشویق کرد.

فرماندار خرم‌دره بیان کرد: در حال حاضر به دلیل قرار گرفتن در فصل کاری استقبال کمتر است و تلاش می‌شود تا با اطلاع رسانی در خصوص فواید واکسینه شدن این افراد نیز به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر