logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۳۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

محدودیت تردد شبانه همچنان در استان زنجان اعمال می‌شود

محدودیت-تردد-شبانه-همچنان-در-استان-زنجان-اعمال-می‌شود-
رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد با تصمیم ستاد کرونا استان انجام می‌شود گفت: محدودیت‌ شبانه همچنان در زنجان اعمال می‌شود.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه محدودیت شبانه در استان زنجان اعمال می‌شود اظهار کرد: اعمال محدودیت شبانه با تصمیم ستاد کرونا استان بوده و همچنان این طرح در زنجان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت محدودیت شبانه تغییر نکرده است تصریح کرد: طرح محدودیت شبانه هر روز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید براینکه این طرح برای حفظ سلامتی همشهریان انجام می‌شود ادامه داد: از مردم عزیز انتظار داریم نسبت به کرونا عادی انگاری نداشته باشند و در اجرای طرح‌های محدودیت با نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی در مورد فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها نیز اشاره و ابراز کرد: مشکلی در تعویض پلاک خودروها در استان زنجان نداریم و همه مراکز در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند.

مظفری گفت: نوبت دهی در مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در این روش از تجمع مردم در مراکز تعویض پلاک جلوگیری شده است.

وی همچنین با اشاره به اعمال طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان افزود: همچنان این طرح در زنجان در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: اعمال محدودیت تردد توسط ستاد مبارزه با کرونا استان تصمیم‌گیری می‌شود و هنوز تصمیمی از بابت برداشت محدودیت‌ها گرفته نشده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر