logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

لزوم برکناری مدیران ناکارآمدی که با لابی و رانت وارد دولت قبل شدند

لزوم-برکناری-مدیران-ناکارآمدی-که-با-لابی-و-رانت-وارد-دولت-قبل-شدند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر افراد ناکارآمدی از طریق باند بازی و پارتی‌بازی در دولت قبلی بر سر کار آمده‌اند باید حذف شده و افراد توانمند جایگزین شوند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صرف اینکه مدیری در دولت قبل فعالیت داشته است و نباید در این دولت مورد استفاده قرار گیرد درست نیست بلکه باید از افراد توانمند در نظام اسلامی در مجموعه‌های مدیریتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه تجربه افراد با سختی به دست آمده و بابت چنین تجاربی هزینه‌هایی از نظام رفته است، افزود: باید از تجربه افراد در سمت‌های مختلف استفاده شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افراد پاکدست، کارآمد و مومن باید در هر دولتی مورد تاکید بوده و نباید چنین تجارب چنین مدیرانی را از دست بدهیم  بلکه باید از تجربه، وقت و انرژی چنین افراد کار آمدی استفاده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید افراد با تجربه و کارآمد در مراکز تخصصی همچون صنایع آب، برق، گاز و تلفن با پیش فرض کارآمدی مورد استفاده قرار گیرند.

طاهری بیان داشت: اگر افراد ناکارآمدی از طریق باند بازی و پارتی‌بازی در دولت قبلی بر سر کار آمده‌اند باید حذف شده و افراد توانمند جایگزین شوند.

وی در خصوص معرفی استاندار زنجان نیز گفت: نظر خود را در این خصوص ارائه کرده‌ام اما باید مجمع نمایندگان استان به گزینه‌ نهایی رسیده و وزارت کشور تایید کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر