logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

نذورات مردمی امسال حسینیه اعظم زنجان ۴۵ میلیارد ریال است

نذورات-مردمی-امسال-حسینیه-اعظم-زنجان-۴۵-میلیارد-ریال-است-
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: در مجموع ۴۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۱۱۴ هزار ریال نذورات در ماه محرم امسال جمع‌آوری شد.

به گزارش موج رسا; مجتبی شهامی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: به مناسبت ماه محرم ۵ هزار متر مربع محوطه مفروش و ۲۰ هزار ماسک توزیع شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲ میلیارد تومان برای توزیع بسته‌های بهداشتی توزیع شد، افزود: به مناسبت میلاد امام حسین(ع) نیز در سال گذشته بسته‌های بهداشتی توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری یک هزار و ۲۳ راس به عنوان قربانی در حسینیه اعظم زنجان به عنوان قربانی تحویل شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآورشد: امسال ۲ هزار و ۳۹۷ دام زنده نیز شامل بز و گوسفند تحویل این مکان مقدس شده است.

شهامی با اشاره به اینکه پرداخت نقدی برای یک هزار و ۵۷۴ راس به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان از دیگر نذورات جمع‌آوری شد، افزود: از طریق جایگاه‌های جمع‌آوری نذورات نیز ۱۰ میلیارد و ۵۴۷ ریال جمع‌آوری شد.

وی مبلغ حاصل از فروش احشام را ۱۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال نیز از فروش آلایش دام و طیور زنده بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع ۴۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۱۱۴ هزار ریال نذورات در ماه محرم جمع‌آوری شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: ۴۱۹ راس قربانی نیابتی انفرادی و ۵ راس دام بزرگ نیابتی ذبح شد و یک هزار و ۲۳ را در همین راستا یک هزار و ۲۳ راس دام شامل ۱۶ راس بز و گوسفند به این مجموعه اهدا شد.

شهامی ادامه داد: نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی نیز یک هزار و ۵۷۴ راس بود که مبلغ آن ۱۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: در سال گذشته یک هزار تسهیلات به مبلغ ۴ میلیارد تومان به درخواست کنندگان ارائه شد.

این مسئول ادامه داد: در قالب طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان از ۲۰۰ متر به ۲۰ هزار مترمربع ارتقا یافته است و این طرح ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر توسط حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این افراد در بخش‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر