logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۳۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری زنجان خبر داد:

منطقه یک شهرداری زنجان مجهز به سطل زباله مکانیزه می‌شود

منطقه-یک-شهرداری-زنجان-مجهز-به-سطل-زباله-مکانیزه-می‌شود
سرپرست شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه جمع‌آوری زباله‌های منطقه یک شهرداری زنجان به پیمانکار واگذار شده در متن قرارداد آمده که شهرداری، متعهد می‌شود رفته‌رفته این منطقه را به سطل زباله مکانیزه، مجهز کند.

به گزارش موج رسا; منصور سلطانی‌محمدی امروز در چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: در خصوص خرید سطل زباله مکانیزه در سطح منطقه یک شهرداری زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه جمع‌آوری زباله‌های منطقه یک شهرداری زنجان به پیمانکار واگذار شده در متن قرارداد نیز آمده که شهرداری، متعهد می‌شود رفته‌رفته این منطقه را به سطل زباله مکانیزه، مجهز کند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این تعهد، مبالغی از 2 پروژه غیراولویت‌دار از جمله رنگ‌آمیزی جدول‌ها کاسته و نسبت به تجهیز سطل زباله‌های مکانیزه در منطقه یک، اقدام می‌شود.

سلطانی‌محمدی با بیان اینکه هم‌اکنون 250 مخزن زباله مکانیزه در سطح منطقه یک شهرداری زنجان موجود است، افزود: با هزینه‌های مذکور نیز تا 130 سطل می‌توان تهیه کرد اما تعداد سطل‌ها باید به 800 عدد برسد.

وی با بیان اینکه تامین 800 عدد سطب زباله مکانیزه اگر در سال جاری محقق نشود نیز تا انتهای سال آینده محقق می‌شود، تاکید کرد: با تامین 130 سطل زباله، مشکل پیمانکار منطقه یک شهرداری زنجان تا حدودی مرتفع خواهد شد.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: نوسانات اقتصادی سبب شده که پروژه‌ها را بر اساس فهرست‌بهای سه‌ماهه آخر سال 1399 در نظر بگیریم اما مناقصه‌های موضوعی که در سال جاری پیش می‌آید، قیمت‌ها را به‌روز می‌دهند که با فهرست‌بهای شهرداری، همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل، مناقصات متعددی در سامانه قرار می‌گیرد اما کسی قبول نمی‌کند، خاطرنشان کرد: درخواست شهرداری از شورای شهر این است که بهای مصالح و خدمات را بر اساس قیمت‌های پیشنهادی کمیسیون معاملات، اقدام کنیم و هزینه‌های مازاد در بودجه اصلاحی انجام شود.

سلطانی‌محمدی با اشاره به بازارچه ناقصی که در سه‌راه امجدیه قرار دارد و سالیان سال به صورت نیمه‌کاره در حد فنداسیون ایجاد شده است، گفت: با توجه به نوسانات قیمتی که شهرداری با آن مواجه شده و اینکه ردیف بودجه، کفاف نمی‌دهد لذا مبلغ 500 میلیون تومان از محل 2 پروژه دیگر شهرداری کم شده و در راستای تکمیل این بازارچه هزینه می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر