logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۳۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

نظر شخصی به هیچ وجه در انتخاب شهردار زنجان اِعمال نشده است

نظر-شخصی-به-هیچ-وجه-در-انتخاب-شهردار-زنجان-اِعمال-نشده-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه هیچ شخص خاصی در انتخاب شهردار زنجان، نظر نداده است، گفت: تمام متقاضیان توسط 9 نفر عضو شورا بررسی و در نهایت 8 گزینه انتخاب شده‌اند که یکی از آن‌ها هم با تماس تلفنی و هم طی نامه کتبی، انصراف داد که مورد قبول شورا قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: پروژه سبزه‌میدان طبق قرارداد منعقده در سال 1398 باید تا شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسید اما از آنجایی که در بحث مطالعات، نیازسنجی و مشکلاتی که در بدنه مشاهده شد و با بررسی‌های میدانی و کارشناسی، تکالیفی بر عهده پیمانکار گذاشته شد که حتما باید در پروژه دیده می‌شد و دلیل عمده تاخیر در بهره‌برداری از این پروژه، تکالیف جدید تعریف‌شده برای پیمانکار بود.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، تلاش می‌شود تا فاز اول پروژه سبزه‌میدان (قسمت جنوبی) ظرف 2 ماه آینده به بهره‌برداری برسد اما بقیه پروژه در قسمت شمالی طرح با همتی که توسط شهرداری انجام شده و با تملکات صورت‌گرفته و همچنین رفع مشکلات با سایر دستگاه‌های معارض، قرار بر این شده که شهرداری روز‌به‌روز نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده و در صورت نیاز به رفع مشکلات مالی و یا سایر مشکلات در قالب لایحه‌ها حل کنیم و باید گفت که با همکاری شورای شهر زنجان، همت مضاعفی طی یک ماه اخیر در اجرای پروژه سبزه‌میدان صورت گرفته است.

مرادلو با بیان اینکه پروژه بعدی، محور پادگان است، افزود: عمده کارهای این پروژه انجام شده و 2 موضوع وجود دارد که یکی ورودی پادگان است که تغییر می‌کند و هم‌اکنون ورودی و دژبانی جدید در حال ساخت است و موضوع بعدی، معبر است که با برگزاری جلساتی، مشکلات مربوطه از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و قولی که بناید مسکن انقلاب اسلامی به عنوان پیمانکار این پروژه داده این است که تا قبل از پایان فصل پاییز، به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان گفت: این پروژه، یکی از پروژه‌های بسیار مهم مرکز شهر بوده و مردم زنجان بیش از 20 سال منتظر افتتاح آن هستند.

وی اظهار داشت: شرکت جهاد نصر به عنوان پیمانکار با همتی که انجام داده، تلاش می‌کنند که تا قبل از پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مشکل ترافیک در مرکز شهر به‌ویژه خیابان سعدی و سبزه‌میدان حل شود.

مرادلو با تاکید بر اینکه صفر تا صد پروژه پارکینگ طبقاتی سعدی، اختصاصی شهرداری زنجان است، خاطرنشان کرد: پیمانکار فقط عملیات عمرانی را انجام می‌دهد و این پروژه هم شامل طبقات تجاری و هم طبقات پارکینگ است که شهرداری از آن استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به پروژه یوترن پل گلشهر زنجان تصریح کرد: این پروژه نیز معبر مهمی در شهر زنجان است که برای مسائل ترافیکی بسیار مهم بوده و شرکت جهاد نصر تلاش می‌کند که ظرف چند ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

*‌ معابر اصلی شهر زنجان با 30 میلیارد تومان اعتبار، آسفالت‌ریزی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به انعقاد قرارداد 30 میلیارد تومانی برای آسفالت معابر اصلی شهر زنجان یعنی بزرگراه‌های 22 بهمن و خیام گفت: معابر اصلی شهر زنجان طی این قرارداد، آسفالت‌ریزی می‌شود و این امر از چند هفته گذشته آغاز شده که مشکلات مربوط به معابر اصلی و نازیبایی‌های موجود در این معابر را حل می‌کند.

وی افزود: تلاش بر این است که آسفالت‌ریزی معابر اصلی شهر زنجان تا قبل از آغاز فصل بارندگی انجام شود ضمن اینکه پیمانکاران خُرد و اکیپ‌های امانی شهرداری نیز نسبت به آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری سایر معابر و کوچه‌ها اقدام می‌کنند.

مرادلو با بیان اینکه این نوید را به مردم شهر زنجان می‌دهم که تلاش‌های جهادی طی این مدت از زمان آغاز به کار شورای شهر ششم صورت گرفته است، اظهار داشت: ظرف 3 ماه، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار و گزارش عملکردی شورا را ارائه می‌دهیم ضمن اینکه اعضای شورا به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه و با اطلاع‌رسانی قبلی در مناطق مختلف شهر زنجان حضور پیدا خواهند کرد تا مشکلاتی که سالیان سال، همشهریان را اذیت می‌کند، حل شده و رضایت خداوند و مردم را جلب کنیم.

*‌ مدارک و رزومه تمام متقاضیان تصدی شهرداری زنجان توسط 9 نفر عضو شورا بررسی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب شهردار زنجان گفت: 8 نفر از بین 55 متقاضی در نهایت انتخاب شدند که مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مدارک و رزومه تمام 55 نفر متقاضی تصدی شهرداری زنجان به صورت تک‌به‌تک و با حضور تمام 9 نفر عضو شورای اسلامی شهر زنجان بررسی شده است، اظهار کرد: شرایط متقاضیان با شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر قوانین ابلاغی از وزارت کشور و همچنین شرایط شورای شهر، تطبیق داده شده است.

مرادلو خاطرنشان کرد: داشتن 7 سال مدیریت میانی، یکی از شرایط بود که در برخی افراد تردید داشتیم که از طریق وزارت کشور، استعلام کردیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر کدام از 55 نفر متقاضی در بین گزینه‌های نهایی وجود ندارند به هیچ وجه حبّ و بغضی نبوده است بلکه با بررسی رزومه‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم.

مرادلو با تاکید بر اینکه به هیچ وجه هیچ شخص خاصی در انتخاب شهردار زنجان، نظر نداده است، خاطرنشان کرد: تمام متقاضیان توسط 9 نفر عضو شورا بررسی و در نهایت 8 گزینه انتخاب شده‌اند که یکی از آن‌ها هم با تماس تلفنی و هم طی نامه کتبی، انصراف داد که مورد قبول شورا قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امروز (سه‌شنبه 16 شهریور) آخرین مهلت ارائه برنامه عملیاتی گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری زنجان است، گفت: این 7 نفر باید برنامه‌های خود را در قالب 10 محوری که شورا اعلام کرده، تحویل دهند و تلاش می‌کنیم که جلسات کارشناسی هرچه سریع‌تر تشکیل شده و اعضای شورا ضمن استماع برنامه‌های متقاضیان که به ترتیب حروف الفبا به جلسات دعوت خواهند شد نسبت به اعلام نظر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رای‌گیری برای انتخاب شهردار به صورت مخفیانه انجام خواهد شد، اظهار کرد: حتی فرد نهایی که به عنوان شهردار زنجان انتخاب خواهد شد را نیز رسانه‌ای نمی‌کنیم بلکه ابتدا استعلام کرده و سپس به صورت رسمی رسانه‌ای می‌کنیم و جهت صدور حکم معرفی می‌شود.

مرادلو خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود فرآیند انتخاب شهردار زنجان تا 15 مهر تمام شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر