logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۳۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت فعال سازی اتاق داوری برای رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها در زنجان

ضرورت-فعال-سازی-اتاق-داوری-برای-رسیدگی-به-مشکلات-تعاونی‌ها-در-زنجان
استاندار زنجان برضرورت فعال سازی اتاق داوری برای رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، با تبریک هفته تعاون، اظهارداشت: در حال حاضر با تعاونی‌هایی سر و کاv داریم که چرخش مالی آنها ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که حجم مالی بزرگی بوده و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه زنجان از نظر آورده کشوری در طرح مسکن ملی دارای رتبه اول است، افزود: طرح‌های مسکن در زنجان به خوبی در حال اجرا است.

این مسئول برضرورت تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد در استان تاکید کرد و گفت: تعاونی‌ها مسکن باید تعیین تکلیف شوند چرا که ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در زنجان در قالب تعاونی‌ها دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که به دلیل مشکل دار بودن هنوز مشکلات آنها حل نشده است.

استاندار زنجان یادآورشد: زمین‌هایی را برخی از تعاونی‌ها در اختیار دارند که بدون مجوز بوده و برخی افراد نیز به دلیل خرید این زمین‌ها مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

حقیقی برضرورت فعال سازی اتاق داوری برای رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بانک توسعه تعاون و کارآفرینی امید فعال هستند که باید به موضوع مسکن توجه کنند.

وی یادآورشد: ساماندهی تسهیلات در دستور کارگروه اشتغال استان قرار گرفته و کارهای خاصی در این زمینه انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار داری منظومه توسعه اقتصادی هستند، افزود: باید این موضوع پیگیری شود تا در سایر روستاها نیز اجرایی شده و تعاونی‌ها در روستاها نیز فعال شوند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از زمان حضور من در زنجان تعداد مراکز دانش بنیان از۳۰ مرکز به ۷۰ مرکز افزایش یافته است که این امر نشان دهنده فعال بودن استان در این حوزه است.

حقیقی بیان داشت: در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان کارهای خوبی انجام شده و سه بار آقای ستاری به استان زنجان سفر  و مشکلات را حل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات تعاونی‌ها باید در دستور کار مدیران باشد، افزود: بوروکراسی زاید اداری باید از روند فعالیت تعاونی‌ها حذف شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر