logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان خبرداد

معرفی 6 شهردار از سوی شوراهای اسلامی در استان زنجان

معرفی-6-شهردار-از-سوی-شوراهای-اسلامی-در-استان-زنجان
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تا کنون 6 شهردار توسط شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان زنجان معرفی شده‌اند اما هنوز حکمی صادر نشده است.

علی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیچ حکمی در استان زنجان در خصوص شهرداری تا کنون صادر نشده است و شوراهای اسلامی موظف هستند در زمان تعیین شده نسبت به معرفی شهردار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون شهردار 6 شهر در استان زنجان از سوی شورای اسلامی معرفی شده است، افزود: وضعیت این افراد در دست بررسی بوده و پرونده سه شهردار برای استعلام ارسال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شوراهای شهر طبق آیین‌نامه یک ماه فرصت داشتند تا شهرداران را تعیین تکلیف کنند، افزود: شوراها تا کنون سرپرست شهرداری را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان مدت فعالیت سرپرست در شهرداری را سه ماه عنوان کرد و گفت: این زمان قابل تمدید نیست و شوراها موظف هستند در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

محمودی با بیان اینکه صدور حکم شهرداران در دو سطح انجام می‌شود، ادامه داد: شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و شهرهای مراکز استان توسط وزیر کشور انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: پرونده شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و شهرهای مراکز استان مستقیما به وزارت کشور ارسال شده و در آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: حکم شهرداران شهرهای زیر 200 هزار نفر توسط استاندار صادر و بررسی پرونده آنها توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر