logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۳۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

فعالیت اتوبوس‌های شهری زنجان از سر گرفته شد

فعالیت-اتوبوس‌های-شهری-زنجان-از-سر-گرفته-شد
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به از سر گیری فعالیت اتوبوس‌های حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری از امروز (14 شهریور) گفت: تمام اتوبوس‌ها قبل از هر بار مسافرگیری در پایانه، ضدعفونی می‌شوند.

فرهاد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه فعالیت اتوبوس‌های شهری طبق مصوبه ستاد کرونا ویروس شهرستان زنجان از امروز (14 شهریور) از سر گرفته شد، اظهار داشت: اتوبوس‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های شهری باید به میزان یک‌دوم ظرفیت خود، مسافر سوار کنند، خاطرنشان کرد: تمام اتوبوس‌ها قبل از هر بار مسافرگیری در پایانه، ضدعفونی می‌شوند و سپس مسافران را سوار می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفقظ سلامتی شهروندان، تاکید بر استفاده از کارت اتوبوس است، افزود: تاکید بر استفاده از کارت اتوبوس است اما عده‌ای از شهروندان نیز زیر بار خرید کارت نمی‌روند و رانندگان مجبور به دریافت پول نقد می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان تاکید کرد: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی به شهروندان توصیه می‌شود که حتماً از کارت اتوبوس استفاده کنند.

وی گفت: تیم نظارت و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناوگان حمل‌ونقل عمومی همواره بازرسی و نظارت لازم به اتوبوس‌ها را دارند.

رفیعی در خصوص یارانه تخصیصی روزانه به اتوبوس‌های شهری نیز یادآور شد: این یارانه همچنان برقرار است و روزانه به رانندگان اتوبوس‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در خصوص تاکسی‌ها با بیان اینکه تاکسی‌ها ملزم به سوار کردن 2 نفر در صندلی عقب هستند، گفت: در خصوص اینکه تاکسی‌ها اقدام به سوار کردن مسافران به صورت دربستی می‌کنند تاکنون هیچ شکایتی به این سازمان، واصل نشده است.

وی افزود: هر شهروندی نسبت به عملکرد تاکسی‌ها شکایت کند، رسیدگی شده و کمیته انضباطی به صورت فوری با تاکسی مربوطه برخورد می‌کند.

رفیعی با بیان اینکه بازرسان سازمان مدام در حال بازرسی هستند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی تاکسی‌ها، برخورد، اعمال قانون، توقف و اِعمال جریمه لازم توسط بازرسان سازمان به عمل می‌آید اما تاکنون شکایتی واصل نشده است.

وی با بیان اینکه برای 2500 دستگاه تاکسی درون‌شهری فقط 2 نفر بازرس داریم و کنترل تمام تاکسی‌ها ممکن نیست، اظهار داشت: هم رانندگان تاکسی‌ها باید دستورالعمل‌های بهداشتی لازم را رعایت کنند و هم مردم به محض مشاهده تخلف باید به سازمان گزارش دهند تا رسیدگی شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر