logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۳۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جهت‌گیری شورای ششم، برقراری عدالت با توزیع متوازن امکانات و خدمات شهری است

جهت‌گیری-شورای-ششم،-برقراری-عدالت-با-توزیع-متوازن-امکانات-و-خدمات-شهری-است
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تمام برنامه‌های و جهت‌گیری‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر زنجان، برقراری عدالت با توزیع متوازن امکانات، ردیف‌های اعتباری و خدمات شهری است.

حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به اینکه شورای ششم برای جلوگیری از تکرار تجارب تلخ گذشته و برقراری عدالت در ارائه خدمات شهری چه رویکرد و برنامه‌ای در پیش گرفته است، اظهار داشت: سمت و سوی تمام جهت‌گیری‌ها، طرح‌ها، لوایح و برنامه‌های شورا برقراری عدالت است.

وی با بیان اینکه شعار شورای ششم، عدالت است، خاطرنشان کرد: محتوای برنامه‌ریزی‌ها نیز مبتنی بر عدالت است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه طبیعی است که به نسبتی از عدالت مورد نظر دست خواهیم یافت، افزود: تمام اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، همراه و یکدل هستند و و جهت‌گیری‌ها، مباحث و طرح‌ها به یک سمت پیش می‌رود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تلاش در شورا این است که این نوید را به مردم بدهیم که تا حد توان با توزیع متوازن امکانات، ردیف‌های اعتباری و خدمات شهری برای برقراری عدالت در سطح شهر تلاش کنیم.

وی، انتخاب شهردار را یکی از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه‌های شورا برای ارائه خدمات عادلانه در شهر بیان کرد و اظهار داشت: شورا پس از بررسی گزینه‌ها از بین 55 نفر در نهایت به 8 گزینه رسیده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه وجود اختلاف نظر در همه جا طبیعی است، خاطرنشان کرد: اختلاف نظر شدید در هیچ یک از بخش‌های شورای شهر زنجان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تا این لحظه، تمام سمت و سو و جهت‌گیری در برنامه‌ها، انتخاب شهردار، رایزنی‌ها و سایر مباحث تمام اعضای شورای شهر زنجان به‌گونه‌ای بوده که همه باهم پیش رفته‌ایم و در ادامه نیز اینگونه خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود شهردار زنجان تا پایان شهریور انتخاب شود، گفت: طبیعی است که شهردار هرچه زودتر انتخاب شود، خدمات نیز به نحو شایسته ارائه می‌شود اما روال کار باید به صورت صحیح به جلو برود که بتوانیم برخورد منطقی داشته باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر