logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۳۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

گزارش‌های کمیته‌های کنگره شهدای استان زنجان دلگرم کننده است

گزارش‌های-کمیته‌های-کنگره-شهدای-استان-زنجان-دلگرم-کننده-است-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت:گزارش‌های کمیته‌های کنگره شهدای استان زنجان دلگرم کننده بود و معلوم شد برخی‌ کمیته‌ها هنوز گزارش را به دبیرخانه ارائه نکرده‌اند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: شهدا نیازی به ما ندارند و ما در ابعاد مختلف به آنها به عنوان الگو نیازمندیم.

وی با بیان اینکه شهدا الگوهای کاملی بوده و خواهند بود، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"دست اولیای الهی در دنیای آخرت بازتر است و ما به مدد آنها نیازمندیم.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: گزارش‌های کمیته‌های کنگره شهدای استان زنجان دلگرم کننده بود و معلوم شد برخی‌ کمیته‌ها هنوز گزارش را به دبیرخانه ارائه نکرده‌اند که ضروری است فرمانداران و فرماندهان سپاه در شهرستان‌ها اورژانسی عمل کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: ما ممنون شهدا و منت دار آنها هستیم که ضروری است به آثار مکتوب اهمیت بیشتری داده شده و به مباحث المان‌ها مزارهای شهدا بیشتر توجه شود.
آیت‌الله خاتمی بیان داشت: شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌ها  ابتکار به خرج داده و از تجربیات سایر استان‌ها استفاده شود.
فتح‌الله حقیقی در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برگزاری کنگره باید دلی باشد و اداری نمی‌توان عملکرد داشت اگر کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد باید بگویید که این موضوع را در سال ابلاغ کنگره گفتم.
وی گفت: کارهای انجام شده در زمینه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان باید جمع شده، کارهای ناقص پیگیری و کارهای انجام نشده باید انجام شود و تا دو هفته آینده گزارش شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: گزارشات ۹ کمیته و برخی شهرستان‌ها باید تا هفته آینده ارائه شده و ملزومات برگزاری کنگره تا دو هفته آینده محقق شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه کارهای برجسته کمیته‌ها باید ارائه شود، افزود: از هفته آینده در سربرگ نامه ادارات بیان امام خمینی(ره) با عنوان شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، درج شود.
حقیقی گفت: کلیپ‌های تهیه شده در تلویزیون‌های شهری پخش و همه مزارهای شهدا تا زمان برگزاری کنگره باید ساماندهی شود.
وی برضرورت دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: فردا راس ساعت ۸ صبح جلسه‌ای برگزار و لیست دیدار با خانواده شهدا آماده‌سازی شود. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: کمیته شهدای روحانی از کمیته‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است که تا کنون همه مصوبات اجرایی شده و برخی نیز در مرحله اجرا است.
حجت‌الاسلام بیگدلی از برگزاری یادواره‌های شهدای طلاب در شهرستان‌های استان زنجان خبرداد و گفت: یادواره استانی کنگره شهدای طلاب و سپاه برگزار می‌شود.
وی گفت: ۴ مستند از ۴ روحانی استان زنجان آماده‌سازی می‌شود و کتاب شهدای روحانی تالیف و چاپ می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه کتابی برای روحانیون ایثارگر استان در مرحله چاپ است، افزود: مستند ۲۰ دقیقه‌ای از آیت‌الله جوادی عاملی تهیه شده است که قبل کنگره منتشر می‌شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر