logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۳۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مطرح شد؛

جابه‌جایی دولت نباید برگزاری کنگره شهدای زنجان را تحت‌الشعاع قرار دهد

جابه‌جایی-دولت-نباید-برگزاری-کنگره-شهدای-زنجان-را-تحت‌الشعاع-قرار-دهد-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: جابه‌جایی دولت نباید برگزاری کنگره شهدای زنجان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: از اسفندماه سال ۱۳۵۸ برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ابلاغ و شرح وظایف کمیته‌ها و ستادهای این کنگره ارائه شده است.

وی با بیان اینکه جلسات متعدد توجیهی برای کمیته‌ها و شهرستان‌ها برگزار و اقدامات لازم انجام شده است، افزود: ۵۷ مورد اقدام تا کنون برای برگزاری کنگره انجام شده است.
این مسئول از توزیع ۸۲۱ هزار و ۵۹۱ بسته معیتشی در قالب رزمایش کمک مومنانه خبرداد و گفت:  ۷۲۶ هزار و ۲۴۶پرس غذا نیز توزیع شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری۵۲۱ هزار سند از رزمندگان و شهدای استان زنجان، افزود: یک هزار و ۵۲۸ مزار شهید به همین مناسبت در استان بازسازی شده است.
سردار کرمی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۲۹ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، انتشار یک هزار و ۹۲۰ خبر و نامگذاری ۸۹۰ معابر و میادین به نام شهدا و چاپ و تالیف ۲۰۰ عنوان کتاب از اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان زنجان محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیته‌های آفرینش‌های هنری، رسانه، طلاب، فرهنگی و هنری، فرهنگیان و دانش‌آموزی استان موفق عمل کرده اما در شهرستان‌ها کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان ضعف وجود دارد، افزود: کمیته‌های فضای مجازی و محرومیت زدائی نیز عملکرد مطلوبی دارند اگرچه کمیته محرومیت زدائی بهتر از این می‌تواند فعالیت کند.
این مسئول با اشاره به عملکرد ضعیف کمیته‌های اصناف، کمیته دانشگاهیان و کمیته مداحان، گفت: از کمیته نظارت و بازرسی انتظار بیشتری داریم و کمیته بانوان فقط فعالیت‌های جامعه زنان ارائه شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: کمیته گنجینه و یادمان‌ها در  شهرداری زنجان مطلوب عمل کرده و در شهرهای ابهر، قیدار و خرم‌دره نیز خوب عمل شده است اما بقیه شهرها فعالیت چندانی ارائه نکرده‌اند.
سردار کرمی تصریح کرد: بنیاد شهید از مصاحبه‌ها اسناد و آثار خوبی ارائه کرده‌اند و ضروری است در مقطع جابه‌جایی دولت برگزاری کنگره تحت‌الشعاع قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها هنوز فضاسازی لازم را انجام نداده‌اند، افزود: ضروری است تا زمان باقی مانده کمیته‌های ضعیف میزان عملکرد خود را افزایش دهند.
فرماندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: کمیته المان‌ها و یادمان‌های ۴۰ برنامه ارائه کرده و تا کنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بغیر از فعالیت‌های خود شهرداری در مورد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از سوی شهرداری تخصیص یافته است.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر