logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۳۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قتل عام مردم بی‌گناه در روز ۱۷ شهریور از یاد ملت ایران نمی‌رود/ فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کار دولت جدید باشد

قتل-عام-مردم-بی‌گناه-در-روز-۱۷-شهریور-از-یاد-ملت-ایران-نمی‌رود-فرمایشات-مقام-معظم-رهبری-سرلوحه-کار-دولت-جدید-باشد-
امام جمعه زنجان با تاکید براینکه اعتماد مردم به دولت کمی آسیب دیده است گفت: مقام معظم رهبری بر ترمیم سلب اعتماد مردم به دولت تاکید کرد و راه برگرداندن اعتماد را به دولت جدید نشان داد.

به گزارش موج رسا; آیت الله خاتمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به روز ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ که به جمعه سیاه معرف است، اشاره و اظهار کرد: این روز یکی از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و در این روز مردم بی‌گناه به دست رژیم طاغوت با حمایت آمریکای جنایتکار قتل عام شدند.

وی با تاکید براینکه این روز به هیچ عنوان از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود چرا که در این روز جان مردم بی‌گناه گرفته شد تصریح کرد: امام راحل روز هفدهم شهریور ماه سال ۵۷ را گزارشگر شاهنشاه ضد انسانی و ضد اسلامی اعلام کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این روز نشانگر ایستادگی ملت ایران در برابر ستمکاران است گفت: این روز همچنان در ذهن ملت مبارز زنده است و بعد از این نیز از یادها نخواهد رفت.

وی با تاکید براینکه آمریکا در همه جنایت‌های علیه ملت مسلمان ایران دست داشته و از همه فتنه‌ها جهت براندازی نظام استفاده کرده است اظهار داشت: آمریکا از واقعه کشتار بی‌گناه مردم در روز ۱۷ شهریور سال ۵۷ حمایت کرد.

آیت‌الله خاتمی خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار امروز با وقاهت تمام با وجود اینکه جنایت‌های آنها به همه کشورها و ملت‌ها ثابت شده دم از حقوق بشر می‌زند.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده دیدار دولت جدید با مقام معظم رهبری افزود: مهمترین نکته‌ای که مقام معظم رهبری در این ديدار به آن تاکید کردند موضوع اعتماد مردم به دولت بود.

امام جمعه زنجان ابراز داشت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و مردم به شما دولتمردان اعتماد کردند و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و به شما امید داشتند.

وی با تاکید براینکه همه فرمایشات مقام معظم رهبری حکیمانه و حساب شده است بیان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند که مردم همواره در صحنه هستند و در حل مشکلات جامعه دولت را همراهی می‌کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به دولت کمی آسیب دیده و باید ترمیم شود بیان داشت: در برقراری عدالت در جامعه باید به همه جوانب توجه شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب برای ترمیم اعتماد از دست رفته دولت در بین مردم راهکارهایی را بیان فرمودند ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند زمانیکه حرف و عمل مسئولین یکی باشد اعتماد از دست رفته دولت برمی‌گردد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر مسئولی وعده دهد و به وعده‌های خود عمل نکند باعث سلب اعتماد مردم می‌شود یادآور شد: همچنین مقام معظم رهبری برای حل مشکلات و پیدا کردن راه‌های برطرف کردن آنها تاکید فرمودند./ ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر