logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۳۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه استان زنجان خبرداد

اهدای بیش از ۴۷ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی به بیماران کرونایی استان زنجان

اهدای-بیش-از-۴۷-هزار-۵۰۰-بسته-معیشتی-به-بیماران-کرونایی-استان-زنجان-
مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تا کنون ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی از سوی قرارگاه معنویت و سلامت سپاه استان زنجان به بیماران کرونایی اهدا شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، اظهارداشت: فعالیت‌های قرارگاه معنویت و سلامت زیر مجموعه طرح شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود که تا کنون جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

وی ادامه داد: سپاه اعتقاد دارد که تامین سلامت بیماران ضروری است اما بیماران کرونایی نباید علاوه بیماری با مشکل دیگری مواجه باشند.
این مسئول با بیان اینکه در استان زنجان بیماری نبود که هنگام فوت بدون غسل، کفن و مسائل شرعی دفن شده باشد، افزود: مدیریت معنوی کرونا برعهده این قرارگاه بود و مجلسی برای فوت شدگان در اوایل برگزار نمی‌شد که به ۲ هزار و ۱۰۰ خانواده سرکشی شده و یا تلفنی تماس گرفته شد.
مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: برای بیماران کرونایی هماهنگی‌های لازم انجام و با مدیریت لازم کارهای ضروری بیماران انجام شد.
حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: ۷۰ نفر از روحانیون پاسدار و بسیجیان در کنار بیماران کرونایی بودند و از ۷۶ نفر از کادر درمان تجلیل شد که کار ارزشمندی بود.
وی از حضور شبانه روزی ۳۰ نفر از طلاب بسیجی در کنار بیماران کرونایی خبر داد و گفت: ۳۸۸ مورد آموزش احکام فقهی از سوی طلاب انجام شد که نتایج مطلوبی اخذ شد.
این مسئول یادآورشد: ۸۴ تیم مشاوره و ۹۸ گروه جهادی از طلاب به بیماران کرونایی خدمات ارائه کرده و ۲۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.
مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: پیام تسلیت برای خانواده‌های متوفی از سوی ۱۷۰ تیم انجام می‌شد که این موضوع ادامه دارد.
حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره اهدای ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت، یادآورشد: ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی نیز از سوی این قرارگاه توزیع شده است.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی کانال‌های محتوایی در فضای مجازی با بیش از ۲۱ هزار تولید محتوا، ۲۴۴ مورد انتشار خبر، اعزام ۴۵۵ نفر از طلاب به مناطق مختلف استان زنجان از دیگر اقدامات این قرارگاه محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: ۹ هزار و ۲۰۸ نفر از طلاب بسیجی نیز در زمینه‌های مختلف عمومی خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه کرده‌اند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر