logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مربی گلرها هم کرونا گرفت، میرزاپور به اردو ضافه می‌شود

مربی-گلرها-هم-کرونا-گرفت،-میرزاپور-به-اردو-ضافه-می‌شود
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربی گلرها هم کرونا گرفت و از همین رو میرزاپور به اردو ضافه می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم به نکاتی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از شروع مینی‌کمپ، یک شوک بزرگ به دلیل ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ما وارد شد و در آخرین روز این اردو نیز متوجه شدیم که برای مربی دروازه‌بانان نیز همین مشکل پیش آمده و وی به قرنطینه رفت.

 
وی ادامه داد: امروز نخستین روز فیفا دی و حضور لژیونرها بود که بازیکنان پس از ورود به اردو به اتاق ها رفتند و حتی وعده‌های غذایی در اتاق ها صرف شد تا اینکه پس از اعلام پاسخ تست منفی همه اعضای تیم یک تمرین خوب برگزار شد.
 
وی ادامه داد: به دلیل ابتلای مربی دروازه‌بانان کمیته‌ای تشکیل دادیم و طبق نظر سرمربی و با مشورت‌های فدراسیون ابراهیم میرزاپور برای کار با دروازه بان ها به جمع ما اضافه شد و سایر بازیکنان نیز زیر نظر ماریو تات تمرینات را برگزار کردند.
 
وی افزود: طبق آن چیزی که محاسبه کردم امروز سیزدهمین روز ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان است و امیدواریم پاسخ تست فردا و پس فردا آنها منفی شود و روز پنجشنبه روی نیمکت حاضر شوند.
 
سرپرست تیم ملی درباره حضور لژیونرها در اردو گفت: همه لژیونرها رسیدند و فقط سردار آزمون از کادر فنی یک روز مرخصی گرفته که فردا ملحق می‌شود. کریم انصاری‌فرد و سعید عزت اللهی امشب در اردو حاضر می شوند و صادق محرمی نیز حدود پنج صبح به سایرین اضافه می شود و تمرین با حضور همه بازیکنان برگزار خواهد شد.
 
خورشیدی اظهار داشت: طبق دستور عزیزی خادم ستادی با سرپرستی دبیرکل در فدراسیون فوتبال تشکیل شد و تمامی موارد درباره ورود سوریه، ناظران و داوران و همه پروتکل‌ها به دقت بررسی شد. ورزشگاه آزادی با همکاری موسوی همه نواقص را رفع کرد. همه کمیته‌های فدراسیون درگیر این میزبانی بودند تا میزبانی خوبی داشته باشیم، چرا که میزبانی های بعدی به این میزبانی بستگی دارد. حتی هتل تیم سوریه مجددا تغییر کرد و محل عبور بازیکنان و رستوران مورد استفاده برنامه ریزی شده است. در نهایت امیدواریم این میزبانی را به باشگاه ها نیز برگردانیم.
 
سرپرست تیم ملی در پایان گفت: در پیگیری اردوها تعطیلی نداریم و برنامه‌ها پیوسته است. روز جمعه با پرواز اختصاصی زاگرس به قطر می‌رویم و حتی ریکاوری بازی پنجشنبه را نیز در قطر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر