logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

محدودیت شبانه در تهران نیاز به بازنگری دارد

محدودیت-شبانه-در-تهران-نیاز-به-بازنگری-دارد
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران بر لزوم بازنگری در برخی شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد و گفت: محدودیت شبانه در پایتخت نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش موج رسا; علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: در تهران نیاز به بازنگری پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است باید مداخلاتی که اثربخشی کمتری دارند مورد بازنگری قرار گیرند.

 
وی گفت: محدودیت‌های شبانه اثر زیادی در موضوع کنترل بیماری ندارد لذا باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.
 
زالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنان شاهد فراز و فرودهایی در آمارهای کرونا ویروس در استان تهران هستیم اما پیش بینی می شود در روزهای آینده سیر ثابتی در کاهش آمارها داشته باشیم و به سمت فروکش شدن حرکت کند.
 
وی اظهار داشت: در استان تهران شاخص مرگ و میر شاید با توجه به سرعت کمتری که دارد بین ۱۲ تا ۱۴ روز با تاخیر آمار فوتی ها با آمار بستری و مراجعین سرپایی متوازن شود.
 
زالی ادامه داد: در بحث واکسیناسیون نگرانی در حوزه زنجیره تامین واکسن وجود دارد که واردات واکسن دچار خدشه نشود ولی در استان تهران آمادگی لازم برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون و همچنین افزایش شیفت‌های کاری برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون وجود دارد.
 
به گفته وی؛ آثار تعطیلی اخیر با توجه به همکاری که صنوف و مردم داشتند خوب بود و به عنوان یک تجربه موفق محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: دانشگاه ها کماکان در کمبود تست و منابع مالی به سر می‌برند. لذا لازم است این موضوع به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد. باید موضوع تست های رایگان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
زالی تاکید کرد: اگر واردات واکسن شکل مناسب تری بگیرد نیازمند همکاری استانی برای تسریع واکسیناسیون هستیم و در این راستا ممکن است نیاز به همکاری نیروهای سایر دستگاه ها وجود داشته باشد./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر