logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۲۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۶ شهرستان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

۶-شهرستان-زنجان-در-وضعیت-قرمز-کرونایی-قرار-دارد-
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

محمدرضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، طارم، خدابنده و سلطانیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک برای عبور از پیک پنجم کرونا ضروری است.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی تغییر  چندانی نداشته و ضروری است مردم و اصناف نسبت به رعایت پروتکل‌ها اهتمام کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضرر پرونده سلامت الکترونیک 99 درصد مردم استان زنجان از طریق سامانه سیب قابل پیگیری است.
صائینی گفت: در حال حاضر طرح خانه به خانه واکسیناسیون در استان برای افراد بیماری که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را نداشته و یا زمینگیر هستند، در حال انجام است.
وی روند واکسیناسیون در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واکسن‌هایی که به استان وارد می‌شود در مراکز واکسیناسیون تزریق می‌شود که خوشبختانه استان در این زمینه پیشگام است.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر