logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد/ ننگین ترین پرونده‌های حقوق بشری متعلق به آمریکاست

دولت-سیزدهم-باید-دولت-وفاق-ملی-باشد-ننگین-ترین-پرونده‌های-حقوق-بشری-متعلق-به-آمریکاست-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی بوده و کابینه یک دست و یکصدا باشد و اختلاف نظر کارشناسی نباید در جامعه ارائه شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، اظهارداشت: روز ۱۸ محرم سالروز حرکت کاروان اسرای کربلا به سمت شام است که یاد شهدای کربلا را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به هشتم شهربور به عنوان سالروز شهادت شهید رجایی و با هنر توسط منافقین، گفت: شهید رجایی با وجود اینکا ۲۸ روز رئیس جمهور بود اما سالیان سال نام ایشان در جامعه ماندگار است. 
خطیب جمعه زنجان با اشاره به روز جهانی مبارزه با تروریسم، بیان داشت: هیچ کشوری به اندازه ایران با مسئله تروریسم مقابله نکرده است اما دشمنان ما ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: عربده حمایت از حقوق بشر آمریکا گوش جهان را کر می‌کند در حالی که ننگین‌ترین پرونده را از جمله استفاده از بمب اتم و آدمشکی در افغانستان، عراق، سوریه به بهانه دفاع از رژیم صهیونیستی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز تخریب حرمین امامین عسکرین در هشتم شهریور، افزود: این جنایت بزرگی بود که عراق و مرجعیت آن و ملت بزرگ ایران با همت و باشکوه بیشتر نسبت به آبادانی این حرمین اقدام کردند.
وی با تبریک به آیت‌الله رئیسی به عنوان منتخب و محبوب‌ مردم ایران، بیان داشت: همانطور که ایشان قول داده بودند در کمترین زمان نسبت به انتخاب کابینه اقدام کردند که لازم است از نمایندگان استان نیز در این زمینه تشکر کنم.
خطیب جمعه زنجان یادآورشد: رئیس جمهور بدون معطلی ۱۸ وزیر  را انتخاب کرد که با رای معنادار و بالایی در مجلس شورای اسلامی تایید شدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: البته دولت با انبوهی از مشکلات از جمله کردنا مواجه است و بنا نیست معجزه شود به همین دبیل سهم خواهی در میان نباشد.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حل مشکلات کشور نیازمند اقدامات فوری است، افزود: تغییر، تحول، فساد ستیزی و کار انقلابی از شعارهای آیت‌الله رئیسی است که در مراسم تنفید و در مجلس شورای اسلامی تاکید و محورها را اعلام کردند.
وی تصریح کرد: کابینه دولت سیزدهم نیز شامل افرادی است که اهل تغییر و تحول و جوان و انقلابی هستند که امیدواریم اقدامات تحولی دولت آغاز شود.
خطیب جمعه زنجان ادامه داد: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی بوده و کابینه یک دست و یکصدا باشد و اختلاف نظر کارشناسی نباید در جامعه ارائه شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امیدواریم در امتداد تعیین وزرا مدیران میانی نیز انتخاب و دولت فعالیت‌های خود را ادامه دهد که مسئولیت پذیری، انتقاد پذیری و سعه صدر باید ویژگی مسئولان باشد.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه امید و اعتماد جامعه را ترمیم کرد و امید به تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فقر  نیز شعار دولت است که امیدواریم قدم‌های بلند برای تمدن‌سازی و ساختن ایرانی آزاد و آباد گام برداشته شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر