logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

امیدوار به حل مشکلات در دولت جوان و انقلابی سیزدهم هستیم/ قرار نیست حل همه مشکلات با یک معجزه اتفاق بیفتد

امیدوار-به-حل-مشکلات-در-دولت-جوان-و-انقلابی-سیزدهم-هستیم-قرار-نیست-حل-همه-مشکلات-با-یک-معجزه-اتفاق-بیفتد
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید به دولت جدید فرصت داده شود تا برنامه‌هایی که کابینه اعلام کرده و مجلس هم به همان برنامه‌ها رای داده را بتوانند، عمل کنند.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ضمن تبریک به اعضای کابینه جدید، آرزوی موفقیت روزافزون به دولت جدید داشته و امیدواریم آیت‌اله رئیسی که شعار تغییر، تحول و فسادستیزی در جامعه ایجاد کرده‌اند، محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجلس شورای اسلامی که توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسریع در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را عملی کردند نیز قدردانی می‌شود که خیلی سریع در ارتباط با اعضای هیات دولت، اظهار نظر کردند.

آیت‌الله خاتمی افزود: همچنین قابل تقدیر مضاعف است که وحدت نظر شد و رای بسیار بالایی به وزرای پیشنهادی داده شد که شاید تا به امروز این سابقه را همه وزرا نداشتند.

نماینده ولی فقیه درا ستان زنجان با اشاره به وعده‌ها و اصولی که رئیس‌جمهور در مراسم تنفیذ در محضر رهبر انقلاب فرمودند و رهبر معظم انقلاب نیز قبول و تاکید کردند، گفت: امیدواریم به حول و قوه پروردگار و مدد از ارواح طیبه شهدا وعده‌هایی که داده شده با انسجام و وحدت رویه عملی بشود.

وی با بیان اینکه مشکلات عمده و اساسی مردم، کرونا و معیشت و اشتغال است، اظهار کرد: باید یک نکته را هم توجه کنیم که در همین روزهای اول، آوار مطالبات بر سر دولت جدید ریخته نشود چرا که دولت هنوز مستقر نشده و امروز با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند و مقداری باید واقع‌بین بود چرا که قرار نیست که همه چیز با یک معجزه اتفاق بیفتد و باید به دولت جدید، فرصت داد.

آیت‌الله خاتمی افزود: باید به دولت جدید فرصت داده شود تا برنامه‌هایی که کابینه اعلام کرده و مجلس هم به همان برنامه‌ها رای داده را بتوانند، عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سخنرانی عصر چهارشنبه رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در این سخنرانی، خط قرمزها را برای اعضا کابینه بیان فرمودند که بسیار امیدوارکننده و دلگرم‌کننده است اما باید مخصوصا رسانه‌ها به این نکته باید توجه کنند که در همین روز اول بنا نیست که همه مشکلات با یک معجزه حل شود.

وی ادامه داد: 42 سال، بستر بوده و آمده به اینجا رسیده و امروز باید با تحمل و با اولویت به این دولت جوان و توانمند فرصت داد که بتوانند وعده‌های خود را عملی کنند.

آیت‌الله خاتمی در پاسخ به اینکه چه شاخصه‌هایی را در دولت سیزدهم می‌بینید که مردم را امیدوار به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌کند، گفت: عمده و کلان این شاخص‌ها همانی بود که آیت‌الله رئیسی در انتخابات مطرح فرمودند.

وی اظهار کرد: جوانگرایی، برخورد جهادی، عملکرد انقلابی و 2 محور تغییر و تحول که در فرمایشات ایشان مکرر، تکرار شده و آرای ایشان نیز به این مساله بود.

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه امروز نیروهای تازه‌نفس وارد میدان خدمت شده‌اند، ابراز کرد: امیدوار به خدمت و حل مشکلات هستیم اما با این شرط که باید افراد، گروها و رسانه‌ها آوار مطالبات را بر سر دولت جدید، نریزند و فرصت دهند تا دولت مستقر شود و بتواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند.// ا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر