logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

جوانان هلال احمر زنجان پای کار طرح شهید سلیمانی

جوانان-هلال-احمر-زنجان-پای-کار-طرح-شهید-سلیمانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان جمعیت هلال احمر زنجان پای کار طرح شهید سلیمانی بوده و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

سید قاسم موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان ناظران سلامت در طرح شهید سلیمانی فعالیت داشته و در حال حاضر نیز خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از آذر ماه سال گذشته جوانان هلال احمر پای کار بوده و همراه با ماموران بهداشت نظارت‌های لازم را بر کسبه و اصناف انجام می‌دهند، افزود: چک لیست‌های تهیه شده توسط مرکز بهداشت توسط جوانان هلال احمر استان تکمیل شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: نظارت بر رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و ارائه تذکرات به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از وظایف جوانان هلال احمر محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان در سطح استان ادامه دارد، بیان داشت: تا کنون جوانان جمعیت هلال احمر استان فی سبیل‌الله فعالیت کرده و مبلغی که قول داده بودیم هنوز پرداخت نشده است.

قاسمی تصریح کرد: مبلغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان اختصاص یافته است که به زودی به جوانان جمعیت هلال احمر استان فعال در طرح شهید سلیمانی ارائه می‌شود.

وی گفت: نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصناف، کسبه و ادارات و سازمان‌های دولتی توسط جوانان هلال احمر با همکاری کارشناسان بهداشتی انجام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر