logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۲۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

90 درصد افراد بالای 70 سال ابهر واکسینه شدند

90-درصد-افراد-بالای-70-سال-ابهر-واکسینه-شدند
فرماندار ابهر گفت: بیش از 90 درصد افراد بالای 70 سال در شهرستان ابهر واکسینه شده‌اند.

وجیه‌الله نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر 50 درصد تخت‌های بیمارستانی شهرستان ابهر در اختیار بیماران کرونایی است و سایر خدمات نیز به بیماران سایر بخش‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند بیماران سرپایی و بستری در شهرستان ابهر ثابت است که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روند نزولی شود.

این مسئول بیان داشت: بیشترین عامل بروز پیک پنجم کرونا عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است که برگزاری تجمعات نیز به آن دامن زده است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در بخش‌های رهگیری بیماران و واکسیناسیون اجرایی می‌شود، ابراز کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی، افرادی که برای واکسیناسیون مراجعه نمی‌کنند، رهگیری شده و واکسن خود را دریافت می‌کنند.

نوروزی وضعیت واکسیناسیون را در شهرستان ابهر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از 90 درصد افراد بالای 70 سال در شهرستان ابهر واکسینه شده‌اند.

وی استقبال مردم در شهرستان ابهر را از واکسیناسیون مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مراکز تعیین شده نسبت به واکسیناسیون افراد اقدام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در راستای دستگیری از نیازمندان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز از طریق مراکز نیکوکاری، سپاه ناحیه شهرستان و موسسات خیریه در حال برگزاری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر