logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۲۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آغاز مرحله جدید طرح «آقا حساب کردند»

آغاز-مرحله-جدید-طرح-«آقا-حساب-کردند»
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: مرحله جدید طرح حمایتی «آقا حساب کردند» برای مساعدت به خانواده‌های درگیر کرونا آغاز شد.

به گزارش موج رسا; هادی غلامی در رابطه با فاز جدید طرح «آقا حساب کردند، اظهار کرد: با توجه به شرایط دشوار موج پنجم کرونا و برای کمک‌رسانی بیشتر به خانواده‌هایی که توان مالی چندانی ندارند و گاهی چند عضو خانواده آنان به کرونا مبتلا شده‌اند، در قالب طرح «آقا حساب کردند» به نام علی بن موسی الرضا (ع) در خرید و تسویه حساب هزینه داروهای کرونا کمک می‌شود.

وی افزود: این طرح با همراهی تشکل‌های مردمی و کانون‌های خدمت رضوی در شهر مشهد برای شناسایی خانواده‌های کم‌توان و پرداخت درصدی از هزینه‌های تهیه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: بسته به سطح نیاز افراد، حتی تخفیف ۱۰۰ درصدی نیز به خرید داروها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به شیوه شناسایی و مساعدت صورت گرفته در قالب طرح جدید، گفت: چند نیروی خادمیار در داروخانه‌های محوری شهر مستقر شده‌اند و با هماهنگی انجام شده با داروخانه، نسبت به پرداخت بخشی تا همه هزینه داروهای نیازمندان اقدام می‌شود.

غلامی اضافه کرد: بخشی از افراد تحت پوشش این طرح نیز در جریان حضورشان در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی شناسایی شده و مورد مساعدت قرار می‌گیرند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر