logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پیشرفت‌های 43 سال گذشته، حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده است

پیشرفت‌های-43-سال-گذشته،-حقانیت-نظام-جمهوری-اسلامی-را-به-دنیا-ثابت-کرده-است
استاندار زنجان گفت: در طول 43 سال گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور داشته‌ایم که حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده‌ایم و این پیشرفت‌ها قابل قیاس با اول انقلاب نیست.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی، عصر چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: همه معتقدیم که ارزش خدمت، زمانی حاصل می‌شود که مدیر و خدمتگزار به وجدان آرام برسد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما با افتخار تمام در تمام عرصه‌ها شهادت می‌دهیم که هم با جدیت کار کرده و هم در دولت جدید با جدیت، کار می‌کنیم چرا که همه ما سربازان این نظام و متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستیم و نظام، بزرگتر از اشخاص بوده و منیّت در نظام جمهوری اسلامی، گناه است.

حقیقی با تاکید بر اینکه همه ما با جدیت تمام کار می‌کنیم، افزود: کوچکترین تعلل در راستای خدمت‌رسانی به مردم، قابل پذیرش نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه وجدان آرام، رمانی حاصل می‌شود که مست قدرت نباشیم، گفت: باید تلاش کنیم که ظرفیت قدرت را در خودمان تقویت کنیم وگرنه آفت‌های جبران‌ناپذیری به دنبال دارد که از جمله این آفت‌ها این است که رفتار و کردار انسان به دروغ، آلوده می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی ظرفیت قدرت در انسان تقویت نشود، رفتار انسان با دیگران تحقیرآمیز می‌شود، تصریح کرد: این همان مساله‌ای است که اصلاً از مدیر در تراز جمهوری اسلامی انتظار نمی‌رود.

حقیقی خاطرنشان کرد: معتقدیم برای اینکه مست قدرت نباشیم، مرکز انعکاس آلام تمام مخاطبان هستیم و معتقدیم که نباید در حالت عصبانیت و خشم برای مردم، تصمیم بگیریم و همچنین تلاش کنیم که شغلمان عادی نشود و اگر موضوعب به ما ربطی نداشت نیز باید مخاطبان را راهنمایی کنیم.

وی تاکید کرد: درد مردم را باید در عمل و میدان بشنویم و راهکارهای آن را پیدا کنیم وگرنه انعکاس‌دهنده آلام مخاطبان نیستیم لذا باید خدمت خود را نه در شعار بلکه در عمل به مردم ثابت کنیم.

*‌ شرایط حاکم بر نظام طی 43 سال گذشته تبیین شود

استاندار زنجان با اشاره به گزارش کار و عملکرد برخی مدیران در این جلسه گفت: وقتی صحبت از گزارش کار می‌کنیم باید شرایط حاکم بر نظام در طول 43 سال گذشته را تبیین کنیم که کمتر اتفاق می‌افتد.

وی اظهار داشت: قضاوت یک‌طرفه، بی‌انصافی است چرا که در طول 43 سال گذشته موقعیت کشور، انقلاب و تمامیت ارضی را حفط کرده‌ایم لذا باید تبیین کنیم که چرا امروز دشمنان در بالاترین درجه حسد، کینه و دشمنی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی قرار دارند.

حقیقی خاطرنشان کرد: در طول 43 سال گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور داشته‌ایم که حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده‌ایم و این پیشرفت‌ها قابل قیاس با اول انقلاب نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه تمام توان، تجربه، تلاش وعلم خود را در استان به کار بستیم تا به یک نقشه را برسیم، گفت: اولین گام در ایجاد نقشه راه این بود که به دنبال ایجاد هماهنگی و وفاق در مدیریت استان به‌خصوص در بین اعضای شورای تامین استان بودیم چرا که اگر اعضای شورای تامین استان با یکدیگر وفاق نداشته باشند، هیچ بستری برای توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

وی اظهار داشت: قدم و تلاش بعدی نیز فرهنگسازی مدیریت میدانی و جهادی در عمل بود تا جایی که ضریب رضایت عمومی و تکریم، حاصل شود.

*‌ اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان افتاده است

حقیقی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان افتاده است، خاطرنشان کرد: افتتاح 702 پروژه به ارزش 12 هزار و 785 میلیارد تومان در سال جاری، افتتاح 450 پروژه با 1748 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 1581 نفر در هفته دولت امسال، ارتقای رتبه صنعتی استان از 18 به 13 کشوری، ترویج نهضت ساخت داخل طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بعد از 17 سال، انتقال دفاتر 53 واحد تولیدی از 75 واحد از تهران به زنجان جهت پرداخت مالیات در زنجان، تعیین تکلیف پهنه‌های معدنی، تعیین تکلیف پسماند روی، ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای، افزایش شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی و کاهش شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری، افزایش صادرات استان و ایجاد ارزش افزوده با ورود موقت کالاها، افزایش سهم استان از 3400 واحد به 15500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن، احداث و بازسازی 3535 مسکن محرومین به نیت 3535 شهید استان، پوشش 100 درصدی شهرها و 88 درصدی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت، تعیین تکلیف شهرهای فاقد طرح جامع و تفصیلی، افتتاح 106 کیلومتر از 144 کیلومتر پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین و اختصاص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری از جمله این اقدامات است که با مشارکت تمام مدیران و راهبری نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها و اعضای شورای تامین و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حاصل شده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر