logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۲۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

80 درصد مشکلات واحدهای تولیدی در استان قابل حل است

80-درصد-مشکلات-واحدهای-تولیدی-در-استان-قابل-حل-است
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان که سالها تعطیل بوده بررسی نشده است گفت: 80 درصد مشکلات واحدهای تولیدی در استان قابل حل است.

علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات واحدها تولیدی استان احصا شد اظهار کرد: نزدیک به چهار ماه تلاش شد تا آمار و اطلاعات واحدهای تولیدی استان جمع آوری شود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به احصای مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شد تصریح کرد: واحدی تولیدی در زنجان داشتیم که نزدیک به 5 سال تعطیل بود که حتی اقدام اولیه برای حل مشکل آن انجام نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان فقط در ابتدای راه با سرمایه‌گذاران همراهی می‌شود و دلیل این موضوع نیز به خاطر تکمیل آمار جذب سرمایه‌گذار است افزود: سیستم دولتی باید همواره با واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران همراه باشد که متاسفانه این رویکرد در استان زنجان حاکم نیست.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی که در استان احصا شد و بالای 50 درصد واحدهای تولیدی با مشکلات بانکی مواجه هستند ادامه داد: متاسفانه سیستم بانک‌های استان زنجان ربوی است و تسهیلاتی که به تولیدکنندگان داده می‌شود اسماً 18 درصد است در واقعا عملا این تسهیلات بالای 18 درصد می‌رسد.

یگانه‌فرد بحث‌های مالیاتی٬ تامین اجتماعی و غیره را از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان دانست و گفت: رسانه‌ها با انعکاس صدای تولیدکنندگان و مشکلات واحدهای تولیدی در بازگشت آنها به چرخه تولید تاثیرگذار هستند.

وی با تاکید براینکه مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان در جلسات مطرح می‌شود اما حل قطعی مشکلات خیلی از واحدهای تولیدی در استان زنجان اتفاق نمی‌افتد ابراز کرد: مشکلات خیلی از واحدهای تولیدی در استان قابل برطرف شدن است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه بروکراسی‌های اداری مانع جذب سرمایه‌گذاران به استان زنجان شده است یادآور شد: راه برای حضور سرمایه‌گذاران در استان زنجان هموار نیست.

یگانه‌فرد با اشاره به اینکه بالای 80 درصد از مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان قابل حل است خاطر نشان کرد: همتی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان وجود ندارد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر