logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۲۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان

نظارت-بر-اجرای-پروتکل‌های-بهداشتی-در-استان-زنجان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان ،نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاپایان ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش موج رسا; محمد رضا صائینی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: فعالیت هیئت‌های برگزارکننده مراسم‌های سوگواری امام حسین (ع) در مساجد، تکایا و حسینیه‌های شهرستان‌های استان با هدف کنترل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای مقابله با کرونا در استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از  یک هزار و ۵۲۵  مورد بازرسی از طریق بازرسین بهداشت محیط مراکز بهداشت تابعه و تعداد ۶۶۷ مورد گشت مشترک با ادارات تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی ازهیئت های مذهبی استان انجام شده است.
این مسئول یادآورشد: همچنین بیش از ۹۸۷ جلسه آموزشی با موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا برای دست اندرکاران هیئت‌های استان انجام گرفته است. 
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در این مدت در راستای نظارت‌های بهداشتی به ۱۸۲ هیات در شهرستان‌های استان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، تذکر قانونی داده شد.
 صائینی تصریح کرد: همچنین بیش از 368 مورد کلرسنجی و نمونه برداری از آب شرب هیئات نیز انجام شده است.
 وی گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان ،نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاپایان ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.
این مسئول خاطرنشان کرد: طولانی شدن بیماری کرونا نباید مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌ها دلسرد و خسته کند و مردم باید بدانند که کرونا هر لحظه در کمین آنهاست.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر