logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۲۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان خبرداد

فعالیت 430 تیم بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان زنجان

فعالیت-430-تیم-بسیجی-در-قالب-طرح-شهید-سلیمانی-در-شهرستان-زنجان
فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر 50 تیم مراقبتی، 380 گروه نظارتی در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند.

محسن سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی از آذر ماه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و در حال حاضر نیز این طرح ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 50 تیم مراقبتی به عنوان ترکیبی از بسیجیان و پزشکان و پیراپزشکان شبکه بهداشت در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: 380 تیم نظارتی نیز در دو بخش بهداشتی برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بخش کشف احتکار کالاهای اساسی توسط سودجویان فعالیت می‌کنند.

این مسئول از کشف 55 انبار و 500 دستگاه ماینر در یک نیروگاه برق و 40 دستگاه ماینر غیرمجاز دیگر در قالب طرح شهید سلیمانی خبرداد و گفت: 600 نفر نیز در قالب تیم‌های حمایتی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های حمایتی از افرادی که کرونا گرفته‌اند حمایت کرده و بسته‌های معیشتی توزیع می‌کنند.

سهندی با بیان اینکه تیم‌های حمایتی از خانواده‌هایی که به صورت خانوادگی درگیر کرونا هستند، حمایت می‌کنند، افزود: کارهای ضروری روزانه این بیماران توسط تیم‌های حمایتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو نفاهتگاه مجموعه مادران و کودکان توسط بسیج پیشکسوتان استان زنجان مورد استفاده قرار گرفته و نقاهتگاه هتل سپهر زنجان از سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر نیز خدمات رسانی می‌کند.

این مسئول یادآور شد: بسیجیان در حوزه واکسیناسیون فعال هستند و به افرادی که توانایی لازم را برای حضور در محل‌های در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون ندارند، در خانه نسبت به واکسیناسیون این افراد اقدام می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه  رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در حال حاضر به صورت هوشمند اجرایی می‌شود، افزود: کمک‌های مومنانه مختص خانواده‌هایی است که درگیر کرونا هستند.

سهندی بیان داشت: در دهه اول محرم، 2 هزار و 500 بسته غذایی، 80 هزار غذای پرس، 10 هزار بسته معیشتی و 50 راس ذبح قربانی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین گروه‌های هدف توزیع شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر