logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبرداد

بهره‌برداری از 100 پروژه حوزه بهداشت و درمان تا یک ماه آینده در استان زنجان

بهره‌برداری-از-100-پروژه-حوزه-بهداشت-و-درمان-تا-یک-ماه-آینده-در-استان-زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به عملیات ساخت 226 مرکز و خانه بهداشت در استان زنجان گفت: از این تعداد 100 پروژه حوزه تا یک ماه آینده در استان زنجان به بهره برداری میرسد.

به گزارش موج رسا; علیرضا بیگلری امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به ساخت 226 مرکز و خانه بهداشت در استان زنجان اظهار کرد: استارت ساخت 226 پروژه که در شهریور ماه سال گذشته آغاز شد 28 پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: 100 پروژه نیز تا اواسط تیرماه به اتمام می‌رسد و سرعت ساخت و تکمیل این پروژه‌ها بالا بوده و تعهدمان نیز این است تا شهریورماه امسال عملیات ساخت تمام این مراکز به اتمام برسد.

توسعه بخش معدن نیازمند توجه به بخش اکتشاف است

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه به توسعه بخش معدن استان اشاره کرد و گفت: توسعه بخش معدن نیازمند توجه جدی به بخش اکتشاف و تامین هزینه های مطالعاتی پهنه های معدنی است.

فغفوری با بیان اینکه برنامه های مهمی برای توسعه بخش معدن استان تدوین و در دست اقدام است، اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه بخش معدنی استان ابتدا باید مشکلات مربوط به حوزه اکتشاف بررسی و رفع شود.

وی به وجود برخی مشکلات برای اکشتاف معادن در استان اشاره کرد و افزود: باید در ایجاد مسیرهای دسترسی به معادن و برطرف کردن مشکلاتی که در حوزه اکتشاف وجود دارد اهتمام بیشتری صورت گیرد.

این مقام مسئول به پرداخت اعتبارات مربوط به کمک های فنی و اعتباری اشاره کرد و گفت: سیاست دولت تغییر رویکرد اختصاص یارانه ای اعتبارات بوده و تخصیص اعتبارات با لحاظ افزایش حجم صادرات و ایجاد سهم اشتغال بیشتر صورت گیرد.

وی همچنین رعایت توازن و عدالت در تخصیص اعتبارات و هزینه ها برای دستگاه های اجرایی را خواستار شد و تاکید کرد: باید توازن و عدالتی بین دستگاه ها در زمینه تخصیص اعتبارات جاری مربوط به بند "و" وجود داشته باشد؛ چرا که شرایط دستگاه ها در وضعیت نیروی انسانی و هزینه های مربوط به آن متفاوت است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر