logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۲۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

تشدید محدودیت تردد تا پایان هفته در زنجان/ خودروهای غیربومی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند

تشدید-محدودیت-تردد-تا-پایان-هفته-در-زنجان-خودروهای-غیربومی-یک-میلیون-تومان-جریمه-می‌شوند
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به تشدید محدودیت تردد تا پنجم شهریورماه در زنجان گفت: زنجان در شرایط قرمز است و خودروهایی غیربومی که به طرح محدودیت توجه نمی‌کنند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

مهدی مینا خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه جلوی ورود خودروهای غیربومی به زنجان گرفته می‌شود اظهار کرد: طرح تشديد محدودیت در شرایط قرمز اعمال می‌شود و براساس تصمیم ستاد کرونا استان این محدودیت تا ۵ شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تاکیدات که انجام شده متاسفانه عده‌ای از رانندگان پلاک خودرو را دستکاری می‌کنند تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی خودرو بلافاصله به پارکینگ هدایت شده و راننده نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل اعمال محدودیت وضعیت ترافیک در محورهای استان زنجان روان است ابراز کرد: مشکل خاصی در محورهای استان زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه راه‌های ورودی به شهر زنجان بسته شده است ادامه داد:  اگر خودروی غیر بومی به هر طریقی وارد شهر زنجان شود توسط پلیس راهور نیز اعمال قانون خواهد شد.

میناخانی تاکید کرد: برای پرداخت جریمه محدودیت ترافیک تا یک ماه فرصت داده شده و اگر راننده‌ای نسبت به پرداخت جریمه خود اقدام نکند جریمه آن به دو برابر افزایش می‌یابد.

وی با تاکید براینکه ادامه این محدودیت‌ها به تصمیمات ستاد کرونای استان بستگی دارد گفت: هنوز مشخص نیست بعد از پنجم شهریورماه محدودیت‌ها چگونه اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان در ادامه از وقوع حادثه رانندگی در محور زنجان_قزوین خبرداد و افزود: متاسفانه این حادثه یک کشته برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 واژگون شد اظهار داشت: مأموران پلیس راه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و بعد از عملیات امداد نجات نیروهای اورژانس راننده و 4 سرنشین آن مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

میناخانی با اشاره به اینکه راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد افزود: علت حادثه سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده گزارش شد.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با رعايت قوانين و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اين گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم./ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر