logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۲۸۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۵۷۳ بیمار کرونایی در زنجان بستری هستند

۵۷۳-بیمار-کرونایی-در-زنجان-بستری-هستند-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۵۵۵ نفر در استان زنجان مثبت شده است.

پرویز قزلباش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر تعداد بیماران سرپایی و بیمارستانی در پیک پنجم کرونا در حال افزایش است و در هفته‌های آینده احتمال افزایش بیماران وجود دارد.

وی با اشاره به ثبت ۵۵۵ مورد جدید کرونا در استان  زنجان، افزود: امروز  ۴۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شده‌اند.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر  ۵۷۳ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که در صورت ادامه این روند تعداد تخت‌های بیماران کرونایی افزایش می‌یابد و میزان اشغال تخت افزایشی خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان
با اشاره به ثبت یک مورد فوت از بیماران کرونایی در آمار امروز، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا یک هزار و ۵۶۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
قزلباش برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: پیک پنجم کرونا به دلیل شیوع نوع هندی گسترده‌تر است.
وی افزود: به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم که باید میزان رعایت به بالای ۹۵ درصد برسد.
این مسئول با بیان اینکه تا کنون ۹۹ هزار و ۲۲۵ تست مثبت در استان زنجان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد بستری ها نیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به ۳۰ هزار و ۸۹ نفر  رسیده است.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر