logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۲۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

فعالیت مراکز واکسیناسیون منتخب و ۱۶ ساعته در ایام تعطیلات

فعالیت-مراکز-واکسیناسیون-منتخب-و-۱۶-ساعته-در-ایام-تعطیلات-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: مراکز واکسیناسیون منتخب و ۱۶ ساعته در ایام تعطیلات فعالیت می‌کنند.

پرویز قزلباش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: همه مراکز بهداشتی، آموزشی درمانی، ستاد، معاونت‌ها،تیم مدیریتی،فنی و پشتیبانی،نظارتی،مراکز اورژانس،کلینیک‌های ویژه در ایام تعطیلات فعال هستند.

وی افزود: همچنین فعالیت درمانگاه‌ها،همه مراکز واکسیناسیون،مراکز منتخب و 16 ساعته بدون تعطیلی به ارائه خدمت در ایام تعطیلات می‌پردازند.
این مسئول با اشاره به ثبت ۵۸۱ مورد جدید کرونا در استان  زنجان، افزود: امروز  ۴۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر  ۶۰۳  در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی تکمیل می‌شود.
قزلباش با اشاره به ثبت سه مورد فوت از بیماران کرونایی در آمار امروز، تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا یک هزار و ۵۵۹  بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکبد کرد و گفت: پیک پنجم کرونا پیچیده و طغیانی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی باید در حدود ۹۵ درصد رعایت شود که این میزان در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد است که کافی نیست.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر