logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۲۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

چرا اصلاح طلبان از حضور زاکانی در شهرداری نگرانند

چرا-اصلاح-طلبان-از-حضور-زاکانی-در-شهرداری-نگرانند
حساسیت شهرداری تهران برای اصلاح طلبان از آنجا بیشتر می شود که بدانیم بعد از اینکه دولت و تمام رانت هایی که در وزارتخانه ها از شستا گرفته تا پتروشیمی و سایر مراکز درآمدزا از دست این جماعت می‌رود.

به گزارش موج رسا; اصلاح طلبان که تا روز انتخابات تمام تلاش خود را معطوف کرده بودند که آیت‌الله رئیسی نتواند آرای مردم را برای پست ریاست جمهوری کسب کند، اکنون که صندلی ریاست جمهوری و قوه مجریه را از دست رفته می بینند به مشکل جدیدی برخورده اند و آنهم انتخاب شهرداری عدالت‌خواه و انقلابی از سوی شورای شهر منتخب مردم تهران است.

حساسیت شهرداری تهران برای اصلاح طلبان از آنجا بیشتر می شود که بدانیم بعد از اینکه دولت و تمام رانت هایی که در وزارتخانه ها از شستا گرفته تا پتروشیمی و سایر مراکز درآمدزا از دست این جماعت می‌رود، تنها امیدشان به شهرداری تهران بود که بتوانند نیروهای خود را به شهرداری گسیل دارند و با توجه به ظرفیت حداقل ۷۰ هزار نفری شهرداری و بودجه قابل توجه این کلانشهر که به روایتی به تنهایی با بودجه چند وزارتخانه برابری می‌کند، این نهاد تنها محل مطمئن برای مدیران و صاحب منصبان اصلاح طلب بود که کماکان از رانت های حکومتی استفاده کنند.

حالا شورای شهر گزینه‌ای انتخاب کرده که نه تنها با رانت و ویژه خواری مخالف است که سمبل مبارزه با اختلاس و رانت است و عملکرد ۲۰ ساله وی نشان داده هیچگونه مماشاتی با دزدی و ویژه خواری نداشته و نخواهد داشت. اعلام جرم علیه رحیمی، سعید مرتضوی، طبری، جاسبی، حسین فریدون و ده‌ها فرد دیگر تنها نمونه کوچکی از اقدامات ضدفساد دکتر زاکانی در سنگر بهارستان است.

لذا از روزی که شایعه انتخاب دکتر زاکانی به عنوان شهردار تهران قوت گرفت، توپخانه این جبهه نیز فعال تر شد و از هر تخطئه و تخریبی برای منصرف کردن شورا از انتخاب وی کوتاهی نکردند که تمام این تیرها به سنگ خورد.

جبهه اصلاحات به خانه ملت نیز چشم داشتند که مجلس با استعفای وی مخالفت کند که این امید واهی نیز محقق نشد. حال دکتر زاکانی تا استقرار در بهشت تنها یک قدم فاصله دارد و آن نیز صدور حکم توسط وزیر کشور است.

و حالا اصلاح طلبان با سردمداری جلایی پور و با حمایت پشت پرده بزرگان اصلاح طلب آخرین تیر ترکش خود را با ایجاد کارزاری علیه دکتر زاکانی شلیک کرده‌اند که شاید وزیر کشور از صدور حکم شهرداری دکتر زاکانی منصرف شود.

از فردای انتخاب زاکانی باید هر روزه شاهد رونمایی از پرونده‌های تخلفات و ویژه‌خواری‌های میلیاردی  این جماعت در طول ۴ سال مدیریت ناکارامد شهردار اصلاح طلب در کلانشهر تهران باشیم.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر