logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۲۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبرداد

برگزاری نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان

برگزاری-نماز-ظهر-عاشورا-در-مسجد-جامع-زنجان-
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص و بحرانی بیماری کرونا نماز ظهر عاشورا در زنجان با توجه به شرایط برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا نماز ظهر عاشورا به صورت محدود و با حضور عاشقان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین( ع) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: این مراسم بر خلاف سنوات گذشته که در میدان انقلاب و با حضور انبوه جمعیت برگزاری می‌شد امسال به خاطر تسهیل در نظم دهی و رعایت فاصله گذاری در صحن مسجد جامع سید زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: در صورت تکمیل شدن ظرفیت جمعیت در پیاده راه سبزه میدان به اقامه نماز ظهر عاشورا می‌پردازند.

حجت‌الاسلام یوسفی تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای شرکت در نماز ظهر عاشورا از همه شرکت کنندگان خواست فاصله گذاری اجتماعی را در صفوف نماز رعایت کرده و از ماسک و مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: ضروری است عزاداران از تجمع در قبل و بعد از برگزاری مراسم عزاداری و نماز ظهر عاشورا در این مکان اجتناب کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر