logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۲۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

برنامه‌های وزرای پیشنهادی با دقت بررسی می‌شود

برنامه‌های-وزرای-پیشنهادی-با-دقت-بررسی-می‌شود
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند بررسی برنامه های وزرای پیشنهاد در مجلس گفت: برنامه‌های وزرای پیشنهادی با دقت بررسی می‌شود.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی آیت‌الله رئیسی در مجلس اظهار کرد: در حد توان و بضاعت هر حوزه برنامه‌های وزرای پیشنهادی در مجلس بررسی می‌شود.

وی با اشاره به فضای حاکم در مجلس در خصوص وزرای پیشنهادی افزود: در خصوص برخی وزرای پیشنهادی هنوز نمی‌توان چیزی گفت چرا که باید بعد از ارائه برنامه‌ها در کمیسیونها نظر داد اما به نظرم اکثر وزرا بتوانند رای اعتماد بگیرند و در خصوص وزرایی که در مورد آنها بحث وجود دارد بعد از ارائه برنامه می‌توان نظر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز گفت: رستم قاسمی دارای مشخصه‌های عملگرایی است و در جایگاه‌های مختلف اجرایی در کشور حضور داشته از مسائل کلان مملکت نیز آگاه است.

وی با اشاره به تجارب بالای مدیریتی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه عمرانی تصریح کرد: رستم قاسمی  پروژه‌های مهمی را در قرارگاه خاتم الابنیا به سرانجام رسانده و تجارب ارزنده‌ای نیز در دوره وزارت نفت دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه رستم قاسمی از وزن بالایی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی برخوردار است، گفت: قاسمی اشرافیت کاملی نیز در بحث حمل و نقل دارد و به نظرم از هر جهت برای این وزارتخانه گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تجارب، کارنامه و همچنین عملگرایی که از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سراغ داریم به نظرم ایشان یکی از قوی ترین وزرای پیشنهادی کابینه آیت‌الله رئیسی هستند که می‌توانند با رای بالای مجلس وزیر شوند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند، اظهار کرد: مجلس در خصوص بررسی برنامه های وزرا و اینکه آیا فرد پیشنهادی می‌تواند ومشکلات آن حوزه را حل کند به صورت دقیق و جدی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی اقتصاد نیز گفت: آقای خاندوزی به ساختارها اشرافیت داشته و از مسائل اقتصادی آگاهی خوبی دارد و از طرفی حدود 14 سال نیز در مرکز پژوه‌ها همراه دولت و مجلس بوده است.

حسینی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد به چالشهای حوزه اقتصادی کشور آگاه است، اظهار کرد: به نظرم آقای خاندوزی گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر