logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۲۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد؛

سرعت بخشی به واکسیناسیون برای کاهش پیک‌های کرونا در دولت رئیسی

سرعت-بخشی-به-واکسیناسیون-برای-کاهش-پیک‌های-کرونا-در-دولت-رئیسی
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: سرعت بخشی به امر واکسیناسیون برای کاهش پیک‌های کرونا ضروری است و باید مسئولان در این زمینه تلاش کنند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای کنترل بیماری کرونا در کشور نیازمند مدیریت جدی‌تر نسبت به گذشته هستیم که یکی از بخش‌های مهم آن انجام واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد واکسیناسیون از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: امیدواریم طی دو سه ماه آینده واکسیناسیون به اندازه‌ای افزایش یابد که پیک دیگری را تجربه نکنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با واکسیناسیون افراد بیشتر در جامعه امیدواریم وارد پیک‌های جدید کرونا مواجه نشده و در صورت بروز شاهد پیکی با موج کوتاه باشیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل طولانی شدن شیوع بیماری کرونا کادر درمان خسته هستند و باید نیروی کمکی به کمک کادر درمان بیاید.

طاهری برضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب از جمله بسیج و هلال احمر تاکید کرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های کوتاه مدت این نیروها را وارد چرخه کمک به کادر درمان کرد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی دخیل باید در کنترل بیماری کرونا اقدامات لازم را انجام دهند تا پس از پیک پنجم مشکل ورود به پیک‌های طولانی حل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر