logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۲۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

تصمیمات ستاد کرونا در دولت قبل با واقعیت‌های جامعه همخوانی نداشت/ چرخه معیوب مدیریت کرونا در دولت جدید اصلاح می‌شود

تصمیمات-ستاد-کرونا-در-دولت-قبل-با-واقعیت‌های-جامعه-همخوانی-نداشت-چرخه-معیوب-مدیریت-کرونا-در-دولت-جدید-اصلاح-می‌شود
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به وضعیت کرونا در کشور گفت: تصمیمات ستاد کرونا در دولت قبل با واقعیت‌های جامعه همخوانی نداشت.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع کرونا در کشور اظهار کرد: بحث کرونا در کشورهای مختلف جهان گسترش یافته و تنها محدود به کشور ما نیست و به خاطر ناشناخته بودن ویروس طبیعی است که برای ریشه کن شدن آن باید زمان سپری شود.

وی با بیان اینکه تاکنون با پیک‌های مختلفی روبرو بودیم، ابراز کرد: در کشور ما نیز به خاطر همین امر برخی مشاغل و همچنین گروه‌های مختلف از این موضوع آسیب دیدند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه حوزه دانش بنیان در کشور ما به دانش ساخت و تولید واکسن کرونا دست یافته است.

وی با اشاره به مدیریت دولت قبل در خصوص کرونا عنوان کرد: ستاد کرونا در دولت قبل تصمیماتی گرفت که با واقعیت‌های جامعه همخوانی نداشت.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تصمیمات خوبی در خصوص آموزش خانواده‌ها، تامین واکسن و... گرفته می‌شد، گفت: ضمن قدردانی از زحمات کشیده شده اما باید گفت که تصمیمات مدیریتی ستاد کرونا و وزارت بهداشت دولت قبل موثر واقع نشده است.

وی با بیان اینکه چرخه معیوب مدیریت کرونا باید اصلاح شود، ابراز کرد: واکسن، داور و تجهیزات باید بدون ایجاد مشکل برای مردم تامین شود که انتظار ما از دولت جدید رفع نواقصات موجود است که با روندی که پیش می‌رود این چرخه معیوب اصلاح خواهد شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه جدی آیت‌الله رئیسی در خصوص بحث کرونا در کشور اظهار کرد: حضور میدانی رئیس جمهور و بازدید از بیمارستان و داروخانه که در روزهای قبل انجام شده باعث ایجاد اطمینان و دلگرمی در مردم شده است که نشان از عزم جدی ایشان در این خصوص است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس چه در دولت قبل و چه این دولت همراهی خوبی در خصوص بحث کرونا داشته است، عنوان کرد: همه دستگاه‌ها و ارگانها باید دولت جدید را در کنترل بیماری کرونا یاری کنند.

حسینی با اشاره به لزوم توجه جدی به طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: باید از طرح شهید سلیمانی استفاده خوبی شود تا بتوانیم از این پیک هم عبور کنیم و در آینده نیز دچار وضعیتی که اکنون در آن قرار داریم، نشویم.

وی با بیان اینکه انتظار همراهی بیشتر مردم را داریم، گفت: با دغدغه جدی که دولت در بحث کرونا دارد واکسیناسیون آحاد مختلف جامعه سرعت می‌گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر